جاباما
۱۰۵۰۲۷۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آذربایجان: برخی مناطق در قره‌باغ آزاد شدند

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان، طی گزارشی از آزادسازی برخی مناطق و ارتفاعات مهم از کنترل نیروهای ارمنی در منطقه مورد مناقشه قره باغ خبر داد.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان، طی گزارشی از آزادسازی برخی مناطق و ارتفاعات مهم از کنترل نیروهای ارمنی در منطقه مورد مناقشه قره باغ خبر داد.

بنا به این گزارش درگیری های شدید روز گذشته و بامداد امروز ( جمعه ) در محورهای " اقدره " ، " فضولی - هادروت - جبرایل " و " قوبادلی " در قره باغ ادامه یافت.

این گزارش می افزاید: بر اثر عملیات نظامی ارتش جمهوری آذربایجان نیرروهای ارمنی در محورهای " فضولی " ، " جبرایل " و " قوبادلی " متحمل شکست سنگین شده و در این محورها برخی مناطقه و ارتفاعات مهم آزاد شده است .

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان همچنین با اشاره به این که در تمامی خط مقدم جبهه خسارات جبران ناپذیر به زیرساختهای نظامی نیروهای ارمنی وارد شده است افزود : نیروهای ارمنی در حال حاضر با کمبود تجهیزات نظامی و مواد غذایی مواجه هستند.

در عین حال طرف ارمنی گزارش های مقام های نظامی جمهوری آذربایجان را در ارتباط با آزادی و بازپس گیری مناطق اشغالی، از جمله گزارش مقام های باکو درباره آزادسازی تمامی مناطق نوار مرزی ایران و جمهوری آذربایجان رد می کنند.

درگیری های نظامی نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان از ششم مهر ماه گذشته آغازشده و باکو آزادسازی در جریان این درگیریها برخی شهرستانها از جمله " فضولی " ، " خوجاوند " ، " جبرایل " و " زنگیلان " در منطقه مورد مناقشه قره باغ را اعلام کرد .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج