جاباما
۱۰۵۰۲۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

امام‌جمعه اراک: بُرد هیچ جناحی در آمریکا نیست

امام جمعه اراک گفت: پیروزی هر یک از جناح‌های سیاسی جمهوری‌خواه و دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تفاوتی برای مردم ایران ندارد.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر اراک، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا اظهار کرد: انتخابات آمریکا هیچگاه برای ایران مهم نبوده و نیست و برای ما فرقی ندارد کدام یک از دو نامزد در انتخابات پیروز می‌شوند.

وی تصریح کرد: در روزهای گذشته برخی مقامات آمریکایی در سخنان واهی مدعی شدند که ایران در مسایل سیاسی به‌خصوص انتخابات ریاست جمهوری این کشور دخالت می‌کند، درحالی که به خوبی روشن است این سخنان گزافی بیش نیست.

امام جمعه اراک با بیان اینکه سیاست‌های دخالت‌جویانه آمریکا در ایران بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: پیروزی هر یک از جناح‌های سیاسی جمهوری‌خواه و دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تفاوتی برای مردم ایران ندارد.

دری نجف‌آبادی گفت: دشمنان همواره تلاش دارند علیه امنیت ملی اقدام کنند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

وی بیان کرد: دشمنی آمریکایی‌ها با ایران هرگز تمامی ندارد و در هر شرایطی به دنبال ضربه زدن به پایه‌های انقلاب اسلامی بوده و هستند و بر همین اساس اینکه چه کسی رئیس جمهور آمریکا شود تفاوتی برای ما ندارد.

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به وضیت بیماری کرونا در کشور خاطرنشان کرد: کرونا شرایط بسیار سختی را رقم زده و کادر درمان امروز به شدت تحت فشار هستند.

دری نجف‌آبادی افزود: مسوولان باید تدابیر سفت و سخت‌تری در خصوص محدودیت‌ها اتخاذ کنند، اجتماعات غیرضروری باید تعطیل شود و جلوی شیوع این بیماری را گرفت.

وی در خصوص مشکل مسکن بیان کرد: امروز قیمت مسکن در کشور بیداد می‌کند، برنامه‌ریزی دولت برای ساخت ۵۲۰ هزار واحد مسکونی در کشور می‌تواند تا حدودی از این قیمت‌ها بکاهد.

امام جمعه اراک ضمن گرامیداشت هفته ناجا اظهار کرد: سبزپوشان نیروی انتظامی امروز به خوبی امنیت را در کشور برقرار کرده‌اند که زحمات این عزیزان جای تقدیر دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج