۱۰۵۰۳۰۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

زیدان: بازی با بارسلونا فرصت است

سرمربی رئال مادرید معتقد است با کسب نتیجه خوب مقابل بارسلونا می توانند شرایط را به نفع خود تغییر دهند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی رئال مادرید معتقد است با کسب نتیجه خوب مقابل بارسلونا می توانند شرایط را به نفع خود تغییر دهند.

به نقل از بی ساکر، رئال مادرید شنبه در هفته هفتم لالیگا مهمان بارسلوناست. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: شرایط برای هر دو تیم یکسان است. ال کلاسیکوی متفاوتی است اما این بازی همیشه خاص است. بارسا همیشه قدرتمند بوده است. این تیم با هر مربی بارسلوناست و می داند چگونه خوب بازی کند. به همین خاطر همیشه می تواند حریفش را به دردسر بیندازد. وارد جزئیات نمی شوم ولی برای ما خوب است که چنین بازی را انجام دهیم.

سرمربی رئال مادرید حضور سرخیو راموس را در ال کلاسیکو تایید کرد و افزود: او کاپیتان و رهبر ماست. با این حال همیشه نمی توانیم ریسک کنیم. بهبود یافته است و تیم را همراهی خواهد کرد. ۱۰۰ درصد آماده است.

از سرمربی فرانسوی به خاطر شکست مقابل کادیس در لالیگا و شاختار در شروع لیگ قهرمانان اروپا به شدت انتقاد شده است. زیدان در این رابطه اظهار کرد: بازی ها را نگاه می کنیم. همیشه این کار را انجام می دهم. بد شروع می کنیم و پس از دریافت گل سخت می توانیم واکنش نشان دهیم. فوتبال این چنین است. بالا و پایین دارد. باید اتفاقی که روز گذشته افتاد را فراموش کرد. شرایط برای همه کمی عجیب است و باید آن را پذیرفت تا وقتی همه چیز به روال عادی برگردد. این بازی ویژه ای خواهد بود تا قدرت خود را دوباره پیدا کنیم. از این فرصت می توانیم به بهترین شکل استفاده کنیم تا بگوییم می خواهیم شرایط را عوض کنیم. یک نمایش خوب خواسته ماست.

زیدان درباره حمایت باشگاه و بازیکنان گفت: من حمایت همه را احساس کردم. با این بازیکنان عناوین زیادی را به دست آوردم. آن ها باعث شدند افتخارات زیادی کسب کنم. من تا مرگ با بازیکنانم هستم چون آن ها هستند که می جنگند، می دوند و رقابت می کنند. با این حال اکنون برای ما مهم است که شرایط را عوض کنیم. بدهکاری نسبت به بازیکنان احساس نمی کنم. من سرمربی هستم و حرف های زشتی درباره تیم می گویند. اینجا هستم تا بگویم اتفاقی نیفتاده است و می خواهیم با هم همه چیز را سر و سامان بدهیم. از من می پرسید چه چیزی عوض شده است، من اصلا عوض نشده ام. باید متحد بود نه فقط در فوتبال بلکه در کل زندگی. به همین خاطر از بازیکنان می خواهم تفکر منفی را به مثبت تبدیل کنند. عملکرد بازیکنانم هرگز یک مشکل نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج