جاباما
۱۰۵۰۴۰۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نوکمپ باید به اسم «مسی» نامگذاری شود

در حالی امروز از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه ال‌کاسیکو در ورزشگاه نوکمپ آغاز می‌شود که جرارد پیکه در آستانه این دیدار مصاحبه تندی در مورد مدیرباشگاه بارسا و همچنین لیونل مسی انجام داد.

روزنامه خراسان: در حالی امروز از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه ال‌کاسیکو در ورزشگاه نوکمپ آغاز می شود که جرارد پیکه در آستانه این دیدار مصاحبه تندی در مورد مدیرباشگاه بارسا و همچنین لیونل مسی انجام داد. جرارد پیکه مدافع بارسا ابتدا مسی را خطاب قرار داد: «با مسی چه کار کرده ایم که او احساس می‌کند صدایش در باشگاه شنیده نمی‌شود؟ همه چیز بیش از اندازه شوکه‌کننده بود و من هم واقعا عصبی و نگران بودم.

لئو شایسته همه چیزهای خوب در بارسلوناست. باید شرایط را برای او به گونه‌ای فراهم کنیم که بدون مشکل فوتبالش را در بارسا به اتمام برساند. از نظر من ورزشگاه نوکمپ باید به نام لیونل مسی به علاوه اسپانسر تغییر کند.» وی ادامه داد: «ارتباطم با بارتومئو؟ من همیشه می‌خواهم با سران باشگاه رابطه خوبی داشته باشم ولی باشگاه پول هزینه می‌کند که از ما انتقاد کنند و بعد همان پول را از ما به بهانه کاهش دستمزد طلب می‌کند.

همچنین برایم شگفت‌انگیز است که اسطوره های باشگاه مثل پپ گواردیولا، ژاوی، پویول و ویکتور والدس در باشگاه نقشی ندارند. این یعنی یک جای کار ایراد دارد. این افسانه‌ها را باید همیشه حفظ کرد. آنها بخشی از تاریخ بارسلونا هستند. باید این افرد را به باشگاه اضافه کرد.»

پیکه همچنین در مورد رونالد کومان سرمربی جدید بارسا گفت: «کومان در شروع کارش حرف‌های صریحی زد و پیامی‌های رک و مستقیمش با بازخورد خوبی در تیم همراه شد. ما با انگیزه و توان بیشتری تمرینات را شروع کردیم و معتقدم شرایط تیم خوب است. شکست برابر ختافه نیز غیرمنتظره و یک اتفاق بود. ببینیم در ال‌کلاسیکو چه خواهیم کرد.»

پیکه در مورد کاهش دستمزدها اظهار داشت: «من هر چه دارم از باشگاه دارم و به همین خاطر خود را به شکل تمام عیار در اختیار باشگاه قرار داده‌ام. باشگاه به من و دیگر بازیکنان اعلام کرده که به دلیل اپیدمی کرونا از نظر اقتصادی در شرایط بغرنجی قرار دارد. در این شرایط باشگاه برای من از هر چیزی مهمتر است»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج