۱۰۵۰۴۱۳
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

نکونام: به خاطر دو تیم لیگ را عقب انداختند

جواد نکونام از تعویق رقابت‌های لیگ برتر انتقاد کرد. به گزارش «وطن امروز»، نکونام درباره حاشیه‌های فوتبال ایران و تعویق رقابت‌های لیگ برتر گفت: همه چیزمان به هم می‌آید! برنامه لیگ را دادند، ولی چون یکی دو تیم آماده نبودند بازی‌ها عقب افتاد.

روزنامه وطن امروز: جواد نکونام از تعویق رقابت‌های لیگ برتر انتقاد کرد. به گزارش «وطن امروز»، نکونام درباره حاشیه‌های فوتبال ایران و تعویق رقابت‌های لیگ برتر گفت: همه چیزمان به هم می‌آید! برنامه لیگ را دادند ولی چون یکی دو تیم آماده نبودند بازی‌ها عقب افتاد. قطعا ستاد مبارزه با کرونا تشخیص داده بازی‌ها برگزار نشود ولی انگار بعد از ۵-۴ روز هیچ اتفاقی نمی‌افتد!

کاپیتان و مربی اسبق تیم ‌ملی با حضور روی خط تلفنی برنامه «ورزش و مردم» گفت: در این وسط تیم ‌ملی هم با بوسنی بازی دوستانه دارد و این دیگر شاهکار برنامه‌ریزی است. ما برنامه‌ریزی را درست انجام دادیم، اردو گذاشتیم ولی الان این شرایط به سود تیم‌هایی است که آماده نیستند. ما از این موضوع ناراحت و گله‌مند هستیم. نه فقط ما بلکه بقیه تیم‌ها هم ناراحت هستند.

شرایط الان نابرابر است و تصمیم‌ها گرفته شده است. وقتی تمرینات تیم‌هایی سازمان نداشت و درست انجام نمی‌شد کاملا مشخص بود آنها با خیال راحت تمرین می‌کنند. از اول مشخص بود بازی‌ها در موعد مقرر برگزار نمی‌شود. سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: کرونا نیاز به بهداشت و رعایت دارد و شما می‌دانید سال گذشته ما بیشترین لطمه را خوردیم. بچه‌ها در حال حاضر رعایت می‌کنند و امیدوارم مشکلی پیش نیاید. ما همه چیز را پیش‌بینی کردیم ولی مطمئنا آسیب‌دیدگی‌ها به فوتبال و تیم‌ها ضربه می‌زند.

مهم نیست بازی‌ها ۲۰ روز دیرتر برگزار شود اما به شرطی که کرونا از کشور خارج شود ولی با ۵ روز عقب انداختن چیزی درست نمی‌شود. تازه قرار نیست قرنطینه‌ای هم رعایت شود؛ چرایش را نمی‌دانم! نکونام اظهار کرد: وقتی قرار است یک بازی انجام شود و سپس تیم ‌ملی بازی دوستانه داشته باشد اینها باعث می‌شود یک سری فرصت برای بقیه به وجود بیاید.

به هر حال یک سری چیزها مشخص است، ما در این فوتبال بازی کرده‌ایم و یک سری چیزها را می‌فهمیم. جنگ نابرابر به این دلیل است که یک سری تیم‌ها زحمت می‌کشند. وی درباره احتمال قهرمانی فولاد نیز گفت: من همیشه بازی به بازی جلو می‌روم و همیشه در فوتبال همین دید را داشتم. تلاش‌مان را می‌کنیم و دوست داریم موفق شویم. امیدوارم کرونا از کشور ما برود و در نهایت اتفاقاتی رخ بدهد که فوتبال ما پیشرفت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چطور پارسال که پرسپولیس میخواست قهرمان بشه دم از توقف لیگ میزدید یا میگفتید لیگ رو تعطیل. کنید حالا دم از عقب افتادگی میزنید؟

    • بدون نام

      وزارت بهداشت این رو خواسته تو هم هی جو رو گل آلود کن

    • خلیج‌فارس

      تنها تیمی که از تعویق انداختن لیگ سود میبره استقلال تهرانه اصلا از روز اول بخاطر همین تیم بازی ها رو عقب انداختند باور ندارید خبر های همین سایت برترین‌ها رو مرور کنید

    • تاجدار

      دقیقا. در لیگ ایران همه چیز برای دو تیم کثیف حکومتی است !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج