جاباما
۱۰۵۰۴۷۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ریزش میلیونی مخاطبان آخرین مناظره ۲۰۲۰

آخرین مناظره تلویزیونی دو نامزد جمهوریخواه و دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در مقایسه با مناظره اول، ۱۰ میلیون نفر ریزش مخاطب داشت.

خبرگزاری ایرنا: آخرین مناظره تلویزیونی دو نامزد جمهوریخواه و دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در مقایسه با مناظره اول، ۱۰ میلیون نفر ریزش مخاطب داشت.

شامگاه پنجشنبه (اول آبان‌) دونالد ترامپ و جو بایدن نامزدهای پنجاه‌ونهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای آخرین بار در یک مناظره تلویزیونی زنده رودرروی هم قرار گرفتند. اگرچه این مناظره از همه جهات نسبت به مناظره قبل که در اواخر ماه سپتامبر انجام شد اهمیت داشت، مخاطبان کمتری را به خود جلب کرد.

براساس آمار منتشر شده توسط موسسه تحقیقات رسانه‌ای نیلسن (Nielsen)، مناظره روز پنجشنبه ترامپ و بایدن تنها ۶۳ میلیون بیننده داشت که به معنای ریزش ۱۴ درصدی یا ۱۰ میلیون نفری در ۷۳ میلیون و ۱۰۰ هزار مخاطب مناظره اول است. در مقام مقایسه، آخرین دور مناظرات تلویزیونی نامزدهای دور پیشین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۷۱ میلیون و پانصد هزار بیننده داشت.

این آمار با در نظر گرفتن تعداد مخاطبان تمام شبکه‌هایی که این مناظره از آنها پخش شد، چون ای بی سی، سی بی اس، ان بی سی، فاکس نیوز، سی ان ان، ام اس ان بی سی، تلموندو، یونی‌ویژن، نیوزمکس، فاکس بیزینس نتورک و چند کانال دیگر محاسبه شده است.

آمار مخاطبان به تفکیک شبکه‌های تلویزیونی

شبکه محافظه‌کار فاکس نیوز با ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار بیننده، بیشترین مخاطب این مناظره را داشت و شبکه چپ‌گرای ای‌بی‌سی با ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بیننده، در جایگاه دوم قرار گرفت. پخش تلویزیونی آخرین مناظره انتخاباتی ترامپ و بایدن از شبکه سی بی اس با تنها ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار بیننده، کمترین مخاطب را در بین دیگر شبکه‌های آمریکایی داشت.

کدام مناظره انتخاباتی در آمریکا بیشترین مخاطب را داشت؟

اولین مناظره هیلاری کلینتون دموکرات و دونالد ترامپ جمهوریخواه در جریان رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۶، با ۸۴ میلیون بیننده، رکورد بیشترین مخاطب در بین مناظرات تاریخ انتخابات آمریکا را در اختیار دارد. این رکورد پیش‌تر در دستان جیمی کارتر و رونالد ریگان بود که در مناظره انتخاباتیشان حدود ۸۱ میلیون نفر را به پای تلویزیون آورد.

سومین و آخرین مناظره انتخاباتی دو رقیب اصلی ریاست جمهوری آمریکا شامگاه پنجشنبه (اول آبان) در «نشویل» ایالت تنسی آغاز شد. سوال اول مجری درباره بحران شیوع کرونا در آمریکا بود، اما این مناظره سوال‌هایی در زمینه موضوع های مرتبط با امنیت ملی و تا حدودی سیاست خارجی هم داشت.

جو بایدن نامزد حزب دموکرات و دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه در این دور از مناظرات فرصت داشتند در مدت ۹۰ دقیقه به سوالات مربوط به ۶ موضوع پاسخ داده یا همدیگر را به چالش بکشند.

انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا خواهد بود که قرار است سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان ۱۳۹۹) برگزار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      مگه بورس ایرانه که ربزش کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج