جاباما
۱۰۵۰۶۹۰
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

استقرار یگان‌های سپاه در مرز درگیری در قره‌باغ

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: هر گونه ناامنی و تهدید در مرزهای ما که موجب آسیب به امنیت و آرامش روانی مردم عزیزمان باشد با اقدام مقابله ای ما مواجه خواهد شد و اساساً امنیت مردم و منافع ملی کشورمان خط قرمر ماست.

خبرگزاری فارس: سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه که برای سومین بار در بیست روز گذشته برای رصد و پایش امنیت مرزی، در منطقه حضور یافته در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران با اشاره به درگیری های اخیر بین بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه اظهار داشت: جمهوری اسلامی با هرگونه اشغال و تجاوز مخالف بوده و آن را محکوم می کند.

وی گفت: از اولین روزهای درگیری اخیر بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، قرارگاه عاشورای نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی فعال بوده و تحولات مرزی را رصد کرده و زیر نظر داشته و اقدامات و تقویت های لازم متناسب با شرایط پیش آمده انجام شده است.

استقرار یگان‌های سپاه در مرز درگیری در قره‌باغ

سردار پاکپور با هشدار به طرف های درگیر گفت: هر گونه ناامنی و تهدید در مرزهای ما که موجب آسیب به امنیت و آرامش روانی مردم عزیزمان باشد با اقدام مقابله ای ما مواجه خواهد شد و اساساً امنیت مردم و منافع ملی کشورمان خط قرمر ماست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه با اشاره به اعزام و استقرار یگان هایی از نیروی زمینی سپاه به منطقه خاطر نشان کرد: اعزام یگانها از نیروی زمینی سپاه در راستای اهداف و صیانت از منافع ملی و همچنین تامین امنیت و آرامش مردم منطقه خواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی در پایان اشاره کرد: تمامیت ارضی کشورهای همسایه برای ما محترم است و هرگونه تغییر در ژئوپولوتیک مرزی، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج