۱۰۵۰۸۸۰
۳ نظر
۵۰۱۴
۳ نظر
۵۰۱۴
پ

دعوای دولت و مجلس به زیان مردم است

نماینده مردم کاشمر درمجلس، دعوای مجلس و دولت را به زیان مردم دانست و گفت: ما معاند دولت نیستیم بلکه به عملکرد آن نقد داریم که چرا در شرایط سخت امروز، دستگاه های نظارتی کاری نمی‌کنند.

خبرگزاری مهر: نماینده مردم کاشمر درمجلس، دعوای مجلس و دولت را به زیان مردم دانست و گفت: ما معاند دولت نیستیم بلکه به عملکرد آن نقد داریم که چرا در شرایط سخت امروز، دستگاه های نظارتی کاری نمی‌کنند.

حجت الاسلام جواد نیک بین، شب گذشته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کار فرهنگی و تأثیر کمیسیون فرهنگی و مصوبات آن در کشور طی یک ماه و دو سال و ده سال خود را نشان نمی دهد، اظهار کرد: اوضاع فعلی فرهنگی کشور، به خاطر تهاجم و سهل انگاری ما در داخل کشور است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی باید نهادهای فرهنگی را موظف به انجام کار کند، گفت: تاکنون جایگاه شورای فرهنگ عمومی در شهرستانها خوب نبوده و نتوانسته جایگاه خود را پیدا و برنامه فرهنگی مشخص برای شهرستان تدوین کند.

وی با ابراز تأسف از اینکه در مجلس در همه ادوار کمترین استقبال از کمیسیون فرهنگی شده و حتی کسانی که کارشان فرهنگی بوده نیز عضو این کمیسیون نمی شوند، افزود: ما باید به سمت اصلاح فرهنگ اقتصادی، سیاسی، آموزش، مصرف و پوشش برویم و همه این ها نیاز به کاردارد.

حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه قبول دارم باید نسبت به مسائل معیشتی مردم موضع قوی تری در مجلس داشته باشیم، تصریح کرد: مجلس طی این مدت روند بدی نداشته ولی مطلوب هم نبوده است.

وی با بیان اینکه ما هیچ وقت معاند دولت نیستیم زیرا هرکس معاند دولت در جمهوری اسلامی باشد از ما نیست، گفت: ما به عملکرد دولت نقد داریم که چرا دستگاه های نظارتی کاری نکرده و تأمین کنندگان، منابع و کالای معیشت مردم را تامین نمی کنند.

نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به دولت کمک کنیم، گفت: دعواهای مجلس و دولت به زیان مردم است.

وی با بیان اینکه باید قوانین مالیاتی کشور نیز بازنگری شود و مجلس و کمیسیون ها نیز این مسئله را دنبال می کنند گفت: مالیات بر خانه های خالی سرمایه گذاران، زمین و مغازه‌های خالی، مالیات بر ارزش افزوده فروش خودرو و مالیات از حسابهای سپرده های سنگین سود بگیر از موارد اصلاحی قانون مالیات خواهد بود.

نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در مجلس با بیان اینکه فقط افرادی که از طریق سیستم دولت حقوق دریافت می کنند مالیات پرداخت می کنند، گفت: نظام مالیاتی ما اشتباه و کاریکاتوری است و از تمامی کارگاه های تولیدی که کارگر بیمه شده واقعی دارند مالیات دریافت می کنند درصورتی که کسی که اشتغال و مولد تولید است نباید مالیات بدهد.

وی با بیان اینکه ورشکستگی برخی از کارخانجات، بخاطر بدهی مالیاتی بوده است، گفت: باید قوانین و ادارات مزاحم را از بین ببریم؛ ادارات و نهادهایی داریم که کارهای موازی دارند و مسئولیت بر عهده نمی گیرند و حتی پاسخگو نیستند. با ادغام آنها قوانین دست و پاگیر حذف و از هزینه های دولت کاسته می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این نمیداند که مهمترین دستگاه نظارتی کشور مجلس است.خدایا چه دعائی بکنیم که از شر این بیسوادها رها بشیم

    • بدون نام

      زن و شوهر دعوا کنند ابلحان باورکنند

    • ایرانی اصیل

      دقیقا اینا همش فیلمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج