۱۰۵۰۹۸۰
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

انتقادات تند مجید انصاری از هتاکان به روحانی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر این آقایان توجهی به منافع ملی داشتند، در شرایطی که کشور درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان خارجی و جنگ بهداشتی با بیماری کرونا است، این رویکرد را اتخاذ نمی‌کردند.

ایرنا نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر این آقایان توجهی به منافع ملی داشتند، در شرایطی که کشور درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان خارجی و جنگ بهداشتی با بیماری کرونا است، این رویکرد را اتخاذ نمی‌کردند.

حجت الاسلام مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تمجید از رهبر انقلاب در حمایت از دولت گفت: کسانی که ادعای ولایتمداری و انقلابی‌گری دارند باید بیش از دیگران به ارزشهای اخلاقی و اسلامی پایبند باشند ولی عده‌ای انقلابی‌گری را با فحاشی و هتک حرمت اشتباه گرفته اند.

وی تصریح کرد: وقتی که هتک حرمت نسبت به مسئولان عالی‌رتبه کشور باشد قانون این موضوع را با صراحت جرم تلقی کرده و چون جرم آشکار است احتیاج به شاکی خصوصی ندارد و مدعی‌العموم باید برای برخورد با آن ورود کند.

عضو مجمع روحانیون مبارز، برخورد مدعی العموم با هتک حرمت رییس جمهوری را دفاع از حریم اخلاق عمومی دانست و افزود: موضوع هتک حرمت رییس جمهوری بحث حفظ اخلاق عمومی است چرا که رییس جمهوری منتخب مردم است. در واقع منصب ریاست جمهوری یک منصب ملی محسوب می شود و بحث شخص مطرح نیست.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، هتک حرمت رییس جمهوری از تریبون مجلس را سوءاستفاده از موقعیت و قدرت ارزیابی کرد و گفت: صاحبان رسانه و تریبون و امثال آنها باید خود منادی وحدت و اخلاق باشند و در این باره مسئولیت مضاعف دارند.

وی با اشاره به تکرار تذکرات به مجلس یازدهم از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: کسانی که ادعای ولایتمداری، انقلابی‌گری و دفاع از ارزش‌ها را دارند، بیش از دیگران باید به ارزش‌های انسانی و اخلاقی و اسلامی حساس باشند اما متاسفانه عده‌ای از آنها انقلابی گری را در فحاشی و هتک حرمت و تهمت زدن می دانند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این افراد فکر می کنند اگر در تریبون مجلس همه حریم‌های اخلاقی را شکستند و با رکیک‌ترین الفاظ به مقام دوم کشور توهین کردند، شجاعت محسوب می شود در حالی که این شجاعت نیست و همانطور که بین انتقاد و توهین فرق هست بین شجاعت و بی حیایی هم تفاوت وجود دارد.

وی با یادآوری این موضوع که تکرار هشدارها به مجلس از سوی مقام معظم رهبری نشان دهنده حساسیت و اهمیت موضوع است، گفت: اگر این آقایان توجهی به منافع ملی داشتند، در شرایطی که کشور درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان خارجی و جنگ بهداشتی با بیماری کرونا است و انواع مشکلات بر سر مسئولان کشور آوار شده و اداره کشور دشوار است، این رویکرد را اتخاذ نمی کردند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌های منافقین هم با همین ادبیات صحبت می کنند و مثل این است که آنها چنین ادبیاتی را تولید کرده و هتاکان داخلی آنرا تکثیر می کنند.

انصاری، اهانت‌کنندگان را افرادی فراموشکار دانست که بعد از مدت کوتاهی فرمایشات رهبری را از یاد می برند و هتاکی را از سر می گیرند و گفت: اگر واقعاً هتاکان بازهم بخواهند کار آمریکایی کنند باید تکلیفشان را با خودشان و مردم روشن کنند.

عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز با بیان خاطراتی از ادب و نزاکت امام خمینی(ره) در برخورد با دشمنان گفت: حضرت امام در شرایطی که شاه مردم را شکنجه و شهید می کرد از تعبیر «آقای شاه» یا «شاه» برای وی استفاده می‌کرد و در شرایطی که کارتر دشمن مردم ایران بود از وی تحت عنوان «آقای کارتر» یاد می کرد و هیچگاه از دایره نزاکت در صحبت از دشمنان خارج نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا پدرت بیامرزد واقعا همینطوراست

    • بدون نام

      ذوالنار حیا کن
      ریاست و رها کن

    • بدون نام

      اشخاصی که حرف زشت و فحش می دهند و حرف ناسزا می زنند و حرف اعدام به زبان می آوردند در باره رئیس جمهور همان سخننانی می گویند که آمریکاییها می گویند باید طبق قانون به آنها بر خورد شود تا کسی دیگر جرات نکند به مسئولان عالی رتبه کشور و نظام حرف بی ربط بزند این نماینده نماینده دلسوز کشور و دلسوز مردم نیستند نماینده ها باید با دولت همکاری و همیاری داشته باشند ومشکلات کشور و مردم را دفع کنند نماینده باید با اتحاد کامل و حمایت کامل از دولت و سه قوه درکنار هم تورم ارز و سکه و مسکن را سر سامان دهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج