جاباما
۱۰۵۱۰۸۰
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

آخرین وضعیت فعالیت اصناف تهران در هفته جاری

رئیس پلیس اماکن تهران گفت: در آخرین مذاکره با استاندار و رئیس اتاق اصناف تهران قرار شد تا در هفته جاری فقط گروه‌های صنفی یک و دو فعالیت داشته باشند.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس اماکن تهران گفت: در آخرین مذاکره با استاندار و رئیس اتاق اصناف تهران قرار شد تا در هفته جاری فقط گروه‌های صنفی یک و دو فعالیت داشته باشند.

سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مذاکره تلفنی با استاندار و رئیس اتاق اصناف تهران در مورد ۴ گروه تعیین شده توسط ستاد ملی کرونا تعیین شد تا فعلاً در مورد شهر تهران گروه ۱ و ۲ صنوف در هفته جاری با رعایت کامل شیوه‌های نامه مراقبت بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا فعالیت کنند.

آخرین وضعیت فعالیت اصناف تهران در هفته جاری

وی افزود: اما گروه ۳ و ۴ صنوف و رسته‌های کاری همچنان می‌بایست طبق مصوبات هفته‌های اخیر ستاد ملی کرونا تعطیل باشند و به هیچ وجه تا اطلاع ثانوی امکان فعالیت را ندارند.

معاون نظارت بر اماکن تهران بزرگ در انتها گفت: از خانواده بزرگ و دلسوز اصناف و شهروندان گرامی تقاضا دارم جهت مراقبت و صیانت از جان مردم عزیزمان بیش از پیش و با تمام دقت و به طور کامل شیوه نامه‌های اجرایی بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا را اجرا کنند.

فهرست کسب و کارها و گروه شغلی دو که کمی گسترده است و به مراکز خرید، پاساژها، مال‌های فروش غیرمواد غذایی، مراکز شماره گذاری اتومبیل، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی ها، آب میوه و بستنی فروشی ها، آرایشگاههای مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی ها، اسباب بازی فروشی ها، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم التحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی ها، مشاوران املاک، فروشگاههای لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل اختصاص دارد.

گروه شغلی سه، مدارس، دانشگاهها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاهها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه ها و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری را شامل می شود.

گروه شغلی چهارم نیز شامل همایشها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزشهای پر برخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه ها، چایخانه ها و قهوه خانه ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش ها، شهربازی ها و مراکز تفریحی آبی می شود.

بر این اساس مشاغل حیاتی و ضروری مرتبط با زندگی روزمره مردم نظیر مراکز امدادی و درمانی، اورژانس ها، مراکز امنیتی، مراکز اداری و خدماتی، فروشگاههای زنجیره ای، سوپرمارکتها و مراکز تامین ارزاق و مایحتاج عمومی، نانوایی ها و داروخانه ها طی این مدت باز هستند و می‌توانند به فعالیت و ارائه خدمات بپردازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا ازتون نگذره که با بیدرایتی دارین مردمو نابود میکنین کسب وکارها بااین گرونی چطور تعطیل باشن

    • محمدی

      بازاری پرند گان خلیج تعطیل یانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج