۱۰۵۱۱۴۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

انصاری‌فرد؛ یک مهاجم خطرناک و بهترین خرید آاک

کریم انصاری‌فرد در دومین حضور خود در لیگ یونان شروع خوبی داشته و در همین چند بازی ابتدایی توانسته نظر مثبت رسانه‌های این کشور را جلب کند.

روزنامه فرهیختگان: کریم انصاری‌فرد در دومین حضور خود در لیگ یونان شروع خوبی داشته و در همین چند بازی ابتدایی توانسته نظر مثبت رسانه‌های این کشور را جلب کند. مهاجم باتجربه آاک هفته گذشته در جریان تساوی تیمش برابر پائوک تک‌گل این تیم را زد و پنجشنبه‌شب نیز برابر براگا در لیگ اروپا ۶۲دقیقه در زمین حضور داشت اما نتوانست مانع از شکست ۳ بر صفر تیم یونانی شود.

سایت «to۱۰» این کشور در گزارشی به تمجید از عملکرد او در دیدارهای اخیر تیمش پرداخته و می‌نویسد: «او برای دومین‌بار راهی یونان شده و این‌بار خیلی زود ثابت کرد که شایستگی حضور در ترکیب اصلی آاک آتن را دارد. کریم انصاری‌فرد یکی از بهترین خریدهای این فصل بوده و تاثیرگذاری خود را در دیدارهای ابتدایی تیمش نشان داده است. در همان روزهای نخست که نامش برای حضور در آاک مطرح شد بسیاری می‌گفتند او همان بازیکنی است که در المپیاکوس چندان موفق نبود یا مهاجمی که حتی در ناتینگهام هم نتوانست بماند.

انصاری‌فرد اما در سه‌سالی که در لیگ یونان حضور داشت توانایی‌هایش را ثابت کرد. بازیکنی که تکنیک بالایی دارد و حتی در خارج از محوطه جریمه نیز خطرناک است. او هم به‌عنوان مهاجم نوک عملکرد خوبی دارد و هم پشت‌سر فوروارد اصلی می‌تواند بازی کند و حتی در کناره‌های زمین نیز موفق است. مسلما مدیران آاک زمانی که به‌دنبال خرید او بودند از این قابلیت‌های او به‌خوبی اطلاع داشتند و در کمتر از یک‌ماه نشان داد که درمورد او اشتباه نکرده‌اند.

انصاری‌فرد را می‌توان بهترین خرید تابستانی این تیم نامید که به‌سرعت در ترکیب تیم قرار گرفت و گل‌های حساسی برای تیمش به ثمر رساند. به همین دلیل ماسیمو کاررا، سرمربی تیم مجبور شده ملی‌پوش ایرانی‌اش را در ترکیب اصلی قرار دهد. برابر وولفسبورگ در لیگ اروپا او از تنها فرصت خودش به‌خوبی استفاده کرد و البته این موقعیت با توپ‌گیری خود او آغاز شده بود. در لیگ نیز در ۴بازی یک گل زده و در طول این دیدارها ۶فرصت گلزنی برایش ایجاد شده است.

جدا از فرصت گلزنی عالی که برابر لامیا از دست داد، او به‌ندرت در موقعیت شوت‌زنی قرار می‌گیرد. با توجه به شیوه بازی آاک، انصاری‌فرد فرصت چندانی برای باز کردن دروازه حریفان پیدا نمی‌کند و اگر پاس‌های مناسب بیشتری ازسوی هم‌تیمی‌هایش در اختیارش قرار گیرد مسلما آمار گلزنی این مهاجم ایرانی بالاتر خواهد رفت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج