۱۰۵۱۱۴۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ال‌کلاسیکو وضعیت بارسلون را بحرانی کرد

باخت مقابل کادیز در لالیگا و شکست در لیگ قهرمانان مقابل شاختار دونتسک اوکراین به فاصله کمتر از یک هفته شایعه‌ای عجیب سر زبان‌ها انداخت.

روزنامه اعتماد: باخت مقابل كاديز در لاليگا و شكست در ليگ قهرمانان مقابل شاختار دونتسك اوكراين به فاصله كمتر از يك هفته شايعه‌اي عجيب سر زبان‌ها انداخت. شايعه‌اي كه با نزديك شدن به ال‌كلاسيكو شدت گرفت. شايعه‌اي كه مي‌گفت سرمربي فرانسوي در خطر است و ال‌كلاسيكو آخرين فرصت زيدان است و اگر او در نيوكمپ نتيجه نگيرد احتمالا پرز حكم اخراج زيزو را امضا خواهد كرد.

حتي رسانه‌ها جانشين احتمالي او را هم انتخاب كرده بودند. مائوريتسيو پوچتينو، سرمربي سابق تاتنهام. زيدان در نشست خبري قبل از بازي مثل هميشه خونسرد ظاهر شد و نشان داد كوچك‌ترين اهميتي به اين بازي رسانه‌اي نمي‌دهد. او با تمركز تمام تيمش را آماده نبرد ال‌كلاسيكو كرد.

شنبه شب رئال مادريد در نيوكمپ و در ال‌كلاسيكوي تاريخي از حيث نبودن تماشاچيان توانست بارسلونا را ۳ بر يك شكست دهد. مثل هميشه بعد از بازي بحث‌هايي در مورد الطاف داوري به مادريدي‌ها يا بدشانسي آبي‌اناري‌ها مطرح شد. با اين حال نتيجه جاي هيچ بحثي باقي نگذاشت. زيدان بار ديگر نشان داد در قامت سرمربي در نيوكمپ شكست‌ناپذير است. او باز هم ثابت كرد زمين حريف را مثل خانه خودش مي‌شناسد. او بردي را به دست آورد كه تيمش براي خروج از بحران به آن نياز داشت. بحراني كه البته رسانه‌ها به آن مي‌پرداختند وگرنه از نظر مرد فرانسوي اوضاع هميشه تحت كنترل است.

واقعيت اين است كه از همان ابتدا هم كه بحث اولتيماتوم پرز به زيدان مطرح شد، مي‌توانستيم حدس بزنيم خبر خاصي نيست. زيدان فصل گذشته رئال را قهرمان لاليگا كرد و حالا هم درست در ابتداي راه فصل جديد قرار دارد و شانس اول قهرماني لاليگا به حساب مي‌آيد. در ليگ قهرمانان هم گرچه شروع خوبي نداشته اما با توجه به سابقه رئال و مديريت زيدان بعيد است آنها حداقل براي رسيدن به جمع هشت تيم پاياني مشكل خاصي داشته باشند. حال چرا بايد پرز در اين برهه دست به تغيير سرمربي بزند؟ آن هم نه هر كسي! زيداني كه آمار باورنكردني هر ۱۹ بازي يك جام را در رئال مادريد ثبت كرده است. البته هواداران فوتبال از پرز كارهاي عجيب و غريب زياد ديده‌اند، اما اخراج زيدان در اين مقطع به قول بچه‌هاي امروز حتي براي پرز هم قفل است.

با تمام اين تفاسير زيدان اصلا اجازه نداد كار به اين حرف و حديث‌ها بكشد. او با يك برد عالي مقابل كومان او را به وضعيتي فرستاد كه عده‌اي مي‌خواستند زيدان را به آنجا هدايت كنند؛ منطقه خطر. منطقه‌اي كه همه نگاه‌ها عوض مي‌شود و شك مثل گياهي كوچك در دل مديران و هواداران جوانه مي‌زند. حالا در اردوي آبي‌اناري‌هاست كه سوالاتي از قبيل «آيا واقعا كومان مي‌تواند بارسا را نجات دهد» و سوالاتي از اين دست شنيده مي‌شود و هيچ كس در مورد توانايي‌هاي زيزو ترديدي ندارد.

كهكشاني‌ها با اين برد از ۶ بازي صاحب ۱۳ امتياز شدند. آنها حالا هم ال‌كلاسيكو را بردند و هم به صدر جدول رسيدند. يعني وضعيت از هر نظر مهياست. بارسلونا چه؟ آنها با آمار نااميدكننده ۵ بازي و ۷ امتياز در رده دهم قرار دارند و اگر بازي عقب افتاده خودشان را ببرند تازه مي‌توانند به داشتن رتبه تك‌رقمي دست پيدا كنند و اين وضعيتي است كه آنها بابت مواجهه با زيدان تجربه مي‌كنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج