۱۰۵۱۱۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وحید امیری: تعویق لیگ برای ما فرقی ندارد

خبر تعویق یک هفته‌ای شروع لیگ بیستم به خاطر اوج‌گیری دوباره کرونا با واکنش برخی از باشگاه‌ها روبرو شد و آن‌ها مدعی بودند که دلیل این تصمیم ناآمادگی استقلال و پرسپولیس بوده است، ولی وحید امیری این موضوع را رد می‌کند.

روزنامه ایران ورزشی: خبر تعویق یک هفته‌ای شروع لیگ بیستم به خاطر اوج‌گیری دوباره کرونا با واکنش برخی از باشگاه‌ها روبرو شد و آنها مدعی بودند که دلیل این تصمیم ناآمادگی استقلال و پرسپولیس بوده است، ولی وحید امیری این موضوع را رد می‌کند.

ملی‌پوش پرسپولیس در این خصوص گفت: «پرسپولیس آخرین تیم ایرانی بود که از لیگ قهرمانان آسیا برگشت و از طرفی ما بازیکنان زیادی در تیم ملی داشتیم اما به هر حال تصمیم گیرنده در این زمینه ستاد مقابله با کرونا و سازمان لیگ است. برای ما خیلی فرقی نمی‌کند که لیگ چه زمانی آغاز شود، بلکه وظیفه ما تلاش و تمرین مناسب است. تصمیمات در این خصوص را مسئولان ارشد ورزشی می‌گیرند و این مسأله به ما ارتباطی پیدا نمی‌کند. امیدوارم هرچه سریعتر شرایط کشور و همه مردم دنیا به شرایط ایده‌آل برگردد.»

او درباره بازگشت به تمرینات پرسپولیس پس از حضور در اردوی تیم ملی گفت: «بعد از یک فصل طولانی خوشبختانه توانستیم با موفقیت و رضایت هواداران فصل را به پایان برسانیم و خوشحالم که با وجود همه سختی‌ها توانستیم با موفقیت کار را انجام دهیم، هرچند که کار همیشه برای پرسپولیس سخت است. با این همه ما مجبور بودیم که خیلی زود خودمان را به شرایط آرمانی برسانیم چرا که لیگ برتر به زودی آغاز می‌شود و به همین دلیل استراحت زیادی نکردیم.»

امیری ادامه داد: «شرایط مثل دوران قبل از شیوع ویروس کرونا است. آن زمان هم ما خیلی سخت تمرین می‌کردیم و حالا هم چنین وضعیتی داریم. از طرف دیگر باید وارد مسابقات لیگ برتر شده و برای فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم. در این چند روز که تمرینات آغاز شده زیر نظر کادر فنی و همراه با بازیکنان عزم خود را جزم کرده‌ایم تا کارها را به خوبی پیش ببریم. امیدوارم بتوانیم با شروع لیگ نتایج مورد انتظار هواداران را بگیریم و خوشحالی آنها را در فصل جدید رقم بزنیم. »

او درباره بازی هفته اول تیمش مقابل سایپا گفت: «طبیعی است که ما در همه بازی‌ها برای برد به زمین می‌رویم. خوشبختانه در این چند سال روند خوبی داشتیم، به طوری که همه تیم‌ها با تلاش چندین برابری در مقابل ما حاضر می‌شوند، چرا که می‌خواهند مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و ما را شکست دهند. سایپا هم تیم جوان و خوبی است و همیشه حریف قدری برای ما بوده اما این مسئله باعث نمی‌شود که ضمن احترام به این تیم برای کسب سه امتیاز تلاش نکنیم. همه هدف ما این است که با حداکثر امتیاز از زمین خارج شویم.»

بازیکن شماره ۱۹ پرسپولیس در خصوص شکست در بازی تدارکاتی مقابل مس رفسنجان هم گفت: «بازی خیلی خوبی بود چراکه این بازی فشار جسمانی زیادی به تیم ما وارد کرد اما به هر حال بعد از یک فشار سنگین، کار خیلی سخت است که یک تیم دوباره به اوج برسد؛ هرچند که این صحبت‌های من کیفیت فنی مس رفسنجان را زیر سؤال نمی‌برد. آنها تیم خیلی خوبی هستند و برخلاف ما که حدود یک هفته تا ۱۰ روز است دور هم جمع شدیم آنها مدت زیادی است که در کنار هم تمرین می‌کنند. با وجود اینکه ما در هر بازی برای بردن به زمین می‌رویم اما فلسفه بازی‌های تدارکاتی همین است که نقاط ضعف و قوت شناسایی شود و نتیجه خیلی مهم نیست. درست است که پرسپولیس حتی در بازی‌های دوستانه هم باید برنده شود اما چیزی که در بازی‌های تدارکاتی مهم است درک مشکلات و تقویت نقاط ضعف است.»

او در پایان درباره احتمال پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: «بازیکنانی که به پرسپولیس اضافه شدند بسیار با کیفیت هستند و عملکرد خوب آنها را در لیگ قهرمانان آسیا همه دیدند. خوشبختانه پرسپولیس شخصیت بالا و برنده‌ای دارد که همیشه برای قهرمانی و بردن وارد مسابقات می‌شود. حس برتری‌جویی در هر بازیکن پرسپولیس وجود دارد و این مسئله کاملاً قابل حس است. کار ما سخت است اما مطمئناً با همت و تلاش کادر فنی و بازیکنان و حمایت‌هایی که هواداران و مسئولان باشگاه انجام می‌دهند دوباره قادر خواهیم بود جایگاهی را به دست بیاوریم که هواداران منتظرش هستند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج