جاباما
۱۰۵۱۲۰۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

چرا بازوبند کاپیتانی را به شجاع دادی؟!

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان لژیونر تیم ملی کشورمان که به دلیل مصدومیت بازی دوستانه ایران و ازبکستان را از دست داد با سردار آزمون تماس گرفته و از بابت دادن بازوبند به شجاع خلیل‌زاده از همبازی خود گلایه کرده است.

خبرورزشی: علیرضا بیرانوند دروازه‌بان لژیونر تیم ملی کشورمان که به دلیل مصدومیت بازی دوستانه ایران و ازبکستان را از دست داد با سردار آزمون تماس گرفته و از بابت دادن بازوبند به شجاع خلیل‌زاده از همبازی خود گلایه کرده است.

همان‌طور که می‌دانید یکی از سوژه‌های بازی دوستانه ایران و ازبکستان، تعدد کاپیتانی در تیم ملی بود. به علت تعویض‌های متعدد دراگان اسکوچیچ در حین بازی و همین‌طور عدم دعوت از چهره‌های قدیمی مانند مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، مرتضی پورعلی‌گنجی، علیرضا بیرانوند، کریم انصاری‌فرد، وریا غفوری، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و... بازیکنانی مانند سردار آزمون، وحید امیری و شجاع خلیل‌زاده برای نخستین بار توانستند بازوبند کاپیتانی را در اختیار داشته باشند. اما مهمترین سوژه، کاپیتانی شجاع خلیل‌زاده بود که سؤالاتی را برای برخی از اهالی فوتبال به وجود آورد.

سردار آزمون که بعد از تعویض حاج‌صفی و امیری، باسابقه‌ترین بازیکن تیم ملی در زمین بود خود نیز تعویض شد و هنگام خروج از زمین، بازوبند را به بازوی خلیل‌زاده بست. این اتفاق در شرایطی رخ داد که خلیل‌زاده بعد از ۶ سال و نیم، حضور در ترکیب تیم ملی ایران را تجربه می‌کرد. مدافع باتجربه پرسپولیس تا سال ۲۰۱۴ و قبل از اعزام تیم ملی به برزیل، عضو ثابت اردوها بود اما با قرار نگرفتن در میان ۲۳ بازیکن نهایی، علیه کارلوس کی‌روش و انتخاب‌هایش صحبت کرد تا از تیم ملی دور شود. در همین ارتباط شنیدیم علیرضا بیرانوند دروازه‌بان لژیونر تیم ملی کشورمان که به دلیل مصدومیت این بازی دوستانه را از دست داد با سردار آزمون تماس گرفته و از بابت دادن بازوبند به شجاع خلیل‌زاده از همبازی خود گلایه کرده است!

اینکه علیرضا بیرانوند به تازگی چه مشکلی با دوست صمیمی خود پیدا کرده را نمی‌دانیم اما ظاهراً این موضوع به گوش شجاع خلیل‌زاده رسیده و باعث ناراحتی او از همبازی سابق خود در پرسپولیس شده است. شجاع خلیل‌زاده به تازگی با سروصدای فراوان و حواشی زیاد از پرسپولیس جدا شده و به الریان قطر پیوسته و به همین خاطر تصمیم به سکوت گرفته است اما کیست که نداند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج