۱۰۵۱۴۹۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

همسر مالباخته، سارق ۶۶۰ قطعه سکه طلا

رئيس پايگاه يکم پليس آگاهي تهران از دستگيري همسر مالباخته و اعتراف وي به سرقت ۶۶۰ قطعه سکه طلا خبر داد

آرمان ملی: رئيس پايگاه يکم پليس آگاهي تهران از دستگيري همسر مالباخته و اعتراف وي به سرقت ۶۶۰ قطعه سکه طلا خبر داد و گفت: روياي مهاجرت به کشور کانادا انگيزه سرقت وي بوده است. سرهنگ کارآگاه سيدعلي شريفي اظهارکرد: دوم ديماه سال گذشته پرونده‌اي با موضوع سرقت ۶۶۰ قطعه سکه طلا از منزلي واقع در شمال تهران در کلانتري ۱۲۳ نياوران تشکيل و براي رسيدگي تخصصي به پايگاه يکم پليس آگاهي ارسال شد.

اين مقام انتظامي گفت: کارآگاهان در بدو شروع تحقيقات عازم محل وقوع جرم شدند که با تحقيقات از شاکي مشخص شد، وي ۹۶۰ قطعه سکه تمام بهار آزادي را در آپارتماني براي پدرش بوده نگهداري مي‌کرده تا اينکه دوم آذرماه متوجه مي‌شود ۶۶۰ قطعه از سکه‌ها در جاي خود نيست و گزارش سرقت آنها را به پليس اعلام مي‌کند.

رئيس پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بيان داشت: با توجه به پايش صحنه سرقت و اينکه ساختمان داراي نگهباني ۲۴ ساعته بود کارآگاهان احتمال داخلي بودن سرقت را دادند که با دعوت از شاکي تحقيقات جامعي درخصوص تمامي افرادي که به منزل شاکي تردد داشته‌اند انجام شد. سرهنگ شريفي گفت: حين رسيدگي به پرونده، نوشته‌اي به منزل پدر شاکي انداخته شد که محتواي نامه حکايت از رسيدن حق به حق‌دار را داشت و اين موضوع نشان از وقوع صددرصدي سرقت توسط يکي از بستگان و آشنايان شاکي را داشت که کارآگاهان در راستاي مشخص‌شدن زواياي پنهاني موضوع اقدامات جامعي را انجام دادند.

وي در ادامه افزود: در ادامه تحقيقات پليسي، رد پاي همسر شاکي در سرقت براي کارآگاهان محرز شد که با جمع‌بندي سرنخ‌هاي به‌دست آمده با هماهنگي مقام قضائي، همسر شاکي به اسم «ليلا» به پليس آگاهي دعوت و در بازجويي‌هاي پليسي، متهم لب به سخن گشوده و به بزه‌انتسابي درخصوص سرقت سکه‌هاي همسرش در چندين مرحله از منزل اعتراف کرد.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: «ليلا» در ادامه بازجويي اظهارکرد که روياي مهاجرت به کشور کانادا را در سر مي‌پروراندم و براي تامين هزينه‌ها تصميم به سرقت طلاها گرفتم و سکه‌ها را به صرافي‌ها و طلافروشي‌ها فروختم و از فروش آنها مبلغ ۲۰ ميليارد ريال در حسابم دارم.

وي گفت: «ليلا» در خصوص نامه‌اي که به منزل پدرشوهرش فرستاده بود، توضيح داد: براي اينکه تحقيقات پليس را منحرف کنم پس از سرقت، نامه‌اي را به شخصي که تبعه افغانستان بود دادم تا به منزل پدرشوهرم بيندازد و ۴ ميليارد ريال از وجوه نقد فروش سکه‌ها در اختيار اوست.

رئيس پايگاه يکم پليس آگاهي اضافه کرد: با مشخص‌شدن سارق و سرنوشت سکه‌هاي سرقتي پرونده متهم براي رسيدگي قضائي به شعبه ۱۰ دادسراي ناحيه يک تهران ارسال و تلاش کارآگاهان براي شناسايي و دستگيري متهم متواري تبعه افغانستان همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج