۱۰۵۱۷۳۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لیگ برتر والیبال از ۱۸ آبان‌ماه متمرکز می‌شود

سرپرست کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات فدراسیون والیبال گفت: ادامه دور رفت لیگ برتر مردان از روز یکشنبه ۱۸ آبان‌ماه به صورت متمرکز در تهران آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال گفت: ادامه دور رفت لیگ برتر مردان از روز یکشنبه ۱۸ آبان‌ماه به صورت متمرکز در تهران آغاز می‌شود.

شهرام عظیمی درمورد برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور اظهار داشت: بر اساس تصمیم نشست هم‌اندیشی روز گذشته، ادامه دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به صورت متمرکز به میزبانی تهران و در سه هفته برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که هفته نخست این مسابقات از ۱۸ آبان‌ماه شروع می‌شود، تصریح کرد: ورود تیم‌ها روز شنبه ۱۷ آبان‌ماه است و دیدارهای هفته‌های هشتم، نهم و دهم لیگ برتر در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه ۱۸، ۲۰ و ۲۲ آبان‌ماه پیگیری خواهد شد.

سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال با یادآوری توقف ۱۵ روزه مسابقات بعد از هر هفته دیدارهای متمرکز، افزود: هفته دوم لیگ برتر متمرکز نیز در تاریخ‌های ۹ تا ۱۳ آذرماه برگزار می‌شود و هفت‌های یازدهم، دوازدهم و سیزدهم دیدارهای لیگ برتر، در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه ۹، ۱۱ و ۱۳ آذر‌ماه در شهر تهران پیگیری خواهد شد.

وی زمان برگزاری هفته سوم لیگ متمرکز را نیز روزهای یکشنبه ۳۰ آذرماه و سه‌شنبه دوم دی ماه دانست و ادامه داد: در این روزها، دیدارهای هفته‌های ۱۴ و ۱۵ دور رفت مرحله مقدماتی در تهران برگزار خواهد شد.

عظیمی با یادآوری این که نیم فصل لیگ برتر مردان از روز چهارشنبه سوم دی ماه شروع می‌شود و تا روز شنبه ۱۳ دی ماه ادامه خواهد داشت، گفت: دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان، بر اساس تصمیم نشست هم‌اندیشی به صورت متمرکز و همانند لیگ ملت‌ها در پنج هفته برگزار می‌شود.

وی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، افزود: برنامه دقیق دیدارهای دور رفت و ساعت و مکان برگزاری مسابقات، به زودی اعلام خواهد شد.

گفتنی است سی و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران، از روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه ۹۹ شروع شد و از ۱۸ مهرماه به دنبال موج سوم بیماری کرونا در ایران و جهان، کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا و این‌ که تیم‌ها بتوانند با آرامش خاطر بیش‌تر و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به تمرینات و رقابت‌های خود بپردازند، ادامه مسابقات را متوقف کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج