۱۰۵۱۷۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نخستین حریف پرسپولیس لامبورگینی نشد!

سایپا چند ستاره و بازیکن باتجربه خود را از دست داد و بازهم خریدهایش بیشتر از بین بازیکنان جوان صورت گرفت؛ این تیم در هفته نخست لیگ بیستم باید به مصاف پرسپولیس برود.

خبرگزاری ایرنا: سایپا چند ستاره و بازیکن باتجربه خود را از دست داد و بازهم خریدهایش بیشتر از بین بازیکنان جوان صورت گرفت؛ این تیم در هفته نخست لیگ بیستم باید به مصاف پرسپولیس برود.

در لیگ نوزدهم عملکرد خوبی را از سایپا ندیدیم. آنها در هفته آخر، ماندنشان قطعی شد و نسبت به لیگ هجدهم با سقوطی هفت پله‌ای مواجه شدند و در رده چهاردهم قرار گرفتند. با این وجود جوانگرایی قابل توجهی در تیم ایجاد شده بود و ابراهیم صادقی هم برای اولین بار از ابتدا، سکان هدایت یک تیم را به عهده داشت.

به محض پایان لیگ نوزدهم، حبیب کاشانی از مدیریت باشگاه کنار رفت و جای خود را به یک مدیر جوان به نام امیرحسین تابع جماعت داد. شنیده می‌شد که او قرار است سایپا را از لحاظ مهره قوی کند تا تیم حضوری قدرتمندانه در فصل جدید داشته باشد ولی در عمل دیدیم که این اتفاق رخ نداد و می توان گفت از لحاظ جذب بازیکن، نارنجی‌پوشان عملکرد قابل توجهی نداشتند. یکی از القابی که به سایپا سنجاق شده بود، لامبورگینی بود اما تغییر و تحولات رخ داده نشان داد خبری از این ماشین گرانقیمت نیست.

آرمان رمضانی، حامد فلاح‌زاده، خالد شفیعی، روزبه شاه‌علی‌دوست، آرمین سهرابیان، معین عباسیان، محمد شریفی و امیرمهدی جانملکی نفراتی بودند که از تیم جدا شدند. بیشتر آنها جزو مهره‌های باتجربه و قابل اتکای سایپا بودند که راهی تیم‌های دیگر شدند و به جای آنها این بازیکنان تا به الان خریداری شده‌اند: حمید گلزاری، مهرداد حیدری، کوروش ملکی، حسین ماهینی، رضا علیاری و مهرداد عبدی.

نخستین حریف پرسپولیس لامبورگینی نشد!

سایپا چند بازی دوستانه را تا به حال انجام داده که در یک بازی توانست با ۲ گل از سد استقلال خوزستان بگذرد و در بازی دیگر در برابر سپاهان به تساوی بدون گل رضایت داد. صادقی بازهم مهره‌های جوانی را به تیمش تزریق کرده اما بعید نیست مانند فصل قبل با خیال راحت بتواند نیمکتش را داشته باشد و خطری او را تهدید نکند. باشگاه در این فصل نیمکت او را تقویت کرده و پیروز قربانی به همراه کیانوش رحمتی مهمترین کسانی هستند که به کادر فنی اضافه شده‌اند. حسین خوش‌نظر هم برای چندمین بار در قامت سرپرست به تیم آمده است.

حال باید دید این تیم ریشه‌دار که سابقه یک عنوان قهرمانی در لیگ برتر را هم دارد ،در بیستمین دوره لیگ برتر چه کار خواهد کرد. نارنجی‌پوشان در هفته نخست باید در تاریخ شانزدهم آبان‌ماه به مصاف پرسپولیس بروند. این بازی در ورزشگاه پاس قوامین یا همان دستگردی به انجام خواهد رسید.

نخستین حریف پرسپولیس لامبورگینی نشد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج