۱۰۵۱۸۷۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کامبک رئال مادرید در شب پیروزی بایرن و لیورپول

دیدار‌های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با ثبت یک برد دیگر در کارنامه قهرمان فصل گذشته و تساوی دوباره اینتر، ثبت اولین امتیاز در کارنامه رئال مادرید و پیروزی تیم‌های منچسترسیتی، لیورپول و پورتو پیگیری شد.

خبرگزاری تسنیم: در نخستین شب از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه‌شنبه) دو بازی در گروه‌های A و B برگزار شد که در پایان آن‌ها تیم فوتبال بایرن مونیخ پیروز شد و تیم فوتبال اینتر به تساوی رضایت داد.

در گروه A بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها که میهمان تیم لوکوموتیو مسکو بود، میزبان روس خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و با کسب دومین پیروزی‌اش ۶ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت.

همچنین در گروه A نیز یک مسابقه برگزار شد که در آن تیم فوتبال اتلتیکومادرید میهمان خود تیم سالزبورگ اتریش را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو برداشت. با این نتیجه اتلتیکومادرید اولین پیروزی خود را کسب کرد و پشت سر بایرن مونیخ در رده دوم جدول گروه A قرار گرفت. سالزبورگ هم با یک امتیاز در قعر جدول این گروه ایستاده است.

در گروه B هم که تیم فوتبال اینتر در اوکراین به مصاف شاختار دونتسک رفته بود، در دیداری که هیچ گلی در بر نداشت به تساوی رضایت داد. به این ترتیب اینتر همچون هفته گذشته که در خانه مقابل مونشن‌گلادباخ مساوی کرد، برای دومین هفته متوالی متوقف شد. شاختار، اما به لطف پیروزی هفته گذشته‌اش مقابل رئال مادرید ۴ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت.

همچنین در گروه B رئال مادرید در خانه تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ آلمان در حالی که تا دقیقه ۸۷ بازی با دو گل از میزبان خود عقب بود در نهایت این شکست را با تساوی ۲-۲ عوض کرد. با این نتیجه مونشن‌گلادباخ دو امتیازی شد و در رده دوم جدول گروه B قرار گرفت. رئال مادرید هم با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

در گروه C تیم فوتبال منچسترسیتی به آسانی میزبان فرانسوی‌اش تیم مارسی را با نتیجه ۳ بر صفر از پیش رو برداشت. فران تورس در دقیقه ۱۸، گوندوگان در دقیقه ۷۶ و رحیم استرلینگ در دقیقه ۸۱ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند تا سیتی با کسب دومین برد متوالی‌اش شش امتیازی شود و به صدر جدول صعود کند. مارسی هم با قبول دومین باخت متوالی بدون امتیاز قعرنشین شد.

براساس این گزارش، در دیگر بازی این گروه پورتو در شب نیمکت‌نشینی مهدی طارمی موفق شد میهمان یونانی خود تیم المپیاکوس را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. فابیو ویرا در دقیقه ۱۱ و سرجیو اولیویرا در دقیقه ۸۵ گل‌های این بازی را برای پورتو به ثمر رساندند تا این تیم اولین برد خود را کسب کند و با سه امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد.

سه‌شنبه شب همچنین در گروه D تیم فوتبال لیورپول با نتیجه ۲ بر صفر میهمان دانمارکی خود تیم میتلند را شکست داد و با شش امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. در دیگر بازی این گروه مصاف خانگی آتالانتا با آژاکس ۲-۲ مساوی شد

در جدول این گروه لیورپول شش امتیازی شد و در صدر قرار گرفت و آتالانتا با چهار امتیاز در رده دوم ایستاد. آژاکس و میتیلند هم با یک و بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج