۱۰۵۱۹۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یوونتوس- بارسلونا با یک علامت سوال!

امشب با برگزاری ۸ بازی هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به اتمام خواهد رسید. در یکی از بازی‌های امشب زنیت در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میهمان دورتموند است.

روزنامه خراسان: امشب با برگزاری ۸ بازی هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به اتمام خواهد رسید. در یکی از بازی‌های امشب زنیت در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میهمان دورتموند است. زنیتی‌‌ها در‌حالی به آلمان رفته‌اند که سردار آزمون، مهاجم ایرانی این تیم در این سفر غایب است و ‌بازی حساس تیمش در هفته دوم لیگ قهرمانان‌ را از دست داده است.

پیش از این‌هم این مهاجم ایرانی ‌به‌ دلیل بیماری نتوانست در بازی با روبین‌کازان که زنیت ۲- یک شکست خورد، حضور پیدا کند. طبق گزارش‌‌ها سردار مشکوک به کرونا بوده ولی هنوز نتایج تست او از سوی زنیت اعلام نشده است. اما در حساس‌ترین بازی امشب یوونتوس در تورین میزبان بارسلوناست. ۲ غول فوتبال اروپا در‌حالی در هفته دوم رقابت‌‌ها به هم رسیده‌اند که هر دو شرایط خوبی در لیگ‌های داخلی ندارند و امیدوارند که با پیروزی در بازی بزرگ اروپایی یک‌بار دیگر به مسیر موفقیت برگردند.

یوونتوس میزبان در ۵ هفته ابتدایی سری آ با پیرلو فقط ۹ امتیاز کسب کرده و در رده پنجم جدول قرار گرفته و بارسلونا هم با رونالد کومان هلندی با کسب فقط ۷ امتیاز از ۵ بازی و قرار گرفتن در رتبه دوازدهم جدول لالیگا روزهای کابوس‌واری را سپری می‌کند. مسلما در این شرایط برد در بازی بزرگ این هفته قاره سبز می‌تواند به معنای یک شروع دوباره برای تیم برنده باشد. مسلما در آستانه این بازی حساس بهترین خبر ممکن برای تورینی‌‌ها بازگشت رونالدو به ترکیب خواهد بود.

ستاره یوونتوس در اردوی تیم ملی پرتغال بود که تست کرونایش مثبت اعلام شد و نتوانست برای کشورش بازی کند. او به ایتالیا برگشت تا در تورین قرنطینه شود. ستاره تورینی‌‌ها بعد از گذشت چند روز در تورین باز‌هم تست کرونا داد که مجددا جواب این تست مثبت بود. این در‌حالی بود که در پروتکل لیگ قهرمانان یک بازیکن تنها زمانی می‌تواند در میدان حاضر شود که ۷ روز از منفی شدن تست کرونایش گذشته باشد. در این شرایط هر‌چند‌ تورینی‌‌ها امیدوارند که رونالدو در بازی بزرگ امشب به ترکیب تیمش برگردد اما در این خصوص باید منتظر تصمیم نهایی یوفا و مسئولان برگزاری رقابت‌‌ها باشیم.

در چنین شرایطی بدون تردید یوفا با یک چالش جدی مواجه شده، چرا‌که در روزهای کرونایی و شرایط بد اقتصادی در دنیای فوتبال تقابل دوباره مسی و رونالدو این‌بار در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند بار دیگر نگاه اسپانسرها را به فوتبال اروپا برگرداند؛ اتفاقی که به احتمال زیاد باعث خواهد شد تا یوفا در پروتکل‌های بهداشتی لیگ قهرمانان اروپا ترتیب اثر دهد و رونالدو در بازی امشب حاضر شود.

برنامه امشب لیگ قهرمانان اروپا

کراسنودار - چلسی
سویا - رن
دورتموند - زنیت
کلوب بروژ - لاتزیو
فرنس‌واروش مجارستان - دیناموکیف
یوونتوس - بارسلونا
منچستریونایتد - لایپزیگ
باشاک‌شهیر - پاری‌سن‌ژرمن

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج