۱۰۵۲۰۶۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

راز درخشش سعید عزت‌اللهی در دانمارک

هافبک دفاعی ایران در تیم وایله فوق العاده ظاهر شده.

خبرآنلاین: هافبک دفاعی ایران در تیم وایله فوق العاده ظاهر شده.

سعید عزت اللهی بی شک این روزها یکی از آماده ترین لژیونرهای ایران است. او با وجود قد و قامت بلندش در آخرین بازی وایله با یک حرکت تکنیکی فوق العاده توانست گلی زیبا بزند. ولی راز موفقیت او در وایله چه بود؟ عزت اللهی می گوید: «در وایله مهمترین چیزی که مهیاست، اعتمادی است که باشگاه و سرمربی‌اش به من دارند. این اعتماد باعث شد تا من بتوانم کم کم اعتماد به نفسم را به دست بیاورم و در تلاش باشم تا هر روز بتوانم نسبت به روز قبل برای تیم بهتر کار کنم و در نهایت خودم هم پیشرفت.

بحث دومی که در تیم ما وجود دارد و روی روند کاری من اثر گذاشته، همدلی، اتحاد و دوستی کل تیم است. به جرات می‌گویم در وایله همه ما مثل یک خانواده هستیم. همه با هم رفیق هستیم. این یک فاکتور مهم برای موفقیت هر تیمی است. » او ادامه می دهد: «جا افتادن من در تیم و لیگ دانمارک قطعا به همه عوامل تیم، باشگاه و مدیریت آن مربوط می‌شود.

آنها باعث شدند تا خیلی زود با شرایط وفق پیدا کنم. قطعا سخت بود. برای هر بازیکنی که وارد یک کشور و لیگ جدید می‌شود، زمان نیاز است تا خودش را وفق دهد. بعضی وقت‌ها زمان زیاد می برد ولی من خیلی زود با تجارتی که در این چند ساله و در لیگ‌های مختلف داشتم، توانستم در وایله جا بیفتم. خدا را شکر می‌کنم ولی می‎دانم فعلا اتفاق خاصی نیفتاده است. تازه اول راه هستم و باید خیلی تلاش کنم. سعی می‌کنم وظایفی را که از من می‌خواهند به درستی انجام دهم. راه زیادی با وایله داریم. باید همه در کنار هم بجنگیم تا بتوانیم از این لیگ سخت به سلامت عبور کنیم. » وایله در حال حاضر تیم صدرنشین لیگ دانمارک است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج