جاباما
۱۰۵۲۱۱۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پیش‌بینی ارتش برای بروز جنگ احتمالی علیه ایران

فرمانده کل ارتش با اشاره به توان نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش امروز قادر است با قدرت در همه رده‌ها، همه مأموریت‌های خود را صددرصد با موفقیت به سرانجام برساند.

ایسنا نوشت: فرمانده کل ارتش با اشاره به توان نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش امروز قادر است با قدرت در همه رده‌ها، همه مأموریت‌های خود را صددرصد با موفقیت به سرانجام برساند.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش صبح چهارشنبه در مراسم رونمایی از ادوات و تجهیزات بازتولید شده‌ی نیروی زمینی ارتش(نزاجا) که در پادگان شهید مدافع حرم یداللهی منفرد برگزار شد، بابیان اینکه «خدارا شاکرم که امروز شاهد تجلی گوشه ای از نتایج مدیریت و فرماندهی جهادی هستیم»، اظهار کرد: به لطف خدا طی سال‌های اخیر و با تصدی فرماندهی نیروی زمینی توسط امیر حیدری فرماندهی و مدیریت جهادی در این نیرو جریان یافته و تا پایان‌ترین رده‌ها توسعه یافته است و امروز در هر رده از نیروی زمینی امروز شاهد تلاش و مدیریت جهادی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: آنچه در سال‌های اخیر در نزاجا اتفاق افتاده، چیزی شبیه معجزه است؛ امروز نیروی زمینی تبدیل به نیرویی صددرصد متحرک شده که بدون نیاز به کمک‌های بیرونی قادر است همه‌ی ماموریت‌هایی که بر عهده دارد را انجام دهد.

فرمانده مانده کل ارتش با تاکید بر اینکه تحرک از شاخصه های مهم توان رزم نیروهای مسلح و یکی از بخشهایی که با تاکید فرماندهی کل قوا مورد توجه گرفته است، گفت: امروز شاهد ارتقای تحرک در بخش سنگین و فوق سنگین نیروی زمینی ارتش هستیم؛ این اتفاق در همه بخش ها از جمله آتش، آموزش، تاکتیک‌ها روش ها، شاختارها، نو شدن سازمان ها و آموزشها و چگونگی ورود به میدان و از همه مهم‌تر در حوزه انگیزه نیز رخ داده است؛ مبنای روحی و انگیزه‌ای که امروز بعد از بیش از ۴۰ سال از پیروی انقلاب اسلامی در نیروی زمین ارتش وجود دارد، همان مبنای انقلابی و مبنایی است که در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم.

سرلشکر موسوی در پایان با اشاره به توان نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش امروز قادر است با قدرت در همه رده‌ها، همه مأموریت‌های خود را صددرصد با موفقیت به سرانجام برساند.

سردار شادمانی: شرایط جنگ‌های اینده ایجاب می‌کند که نیروی زمینی چابک داشت باشیم

همچنین معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با تاکید بر اینکه شرایط جنگ‌های اینده ایجاب می‌کند که نیروی زمینی چابک داشت باشیم، خاطر نشان کرد: دستاوردهای امروز نزاجا قدرت تحرک این نیرو را افزایش و آن را به نیرویی واکنش سریع تبدیل می کند.

به گزارش ایسنا، سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) در آیین رونمایی از ادوات و تجهیزات باز تولید نیروی زمینی ارتش(نزاجا) که در پادگان شهید مدافع حرم یداللهی منفرد برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به ویژگی های نیروهای مسلح، اظهار کرد: تازمانی که در نیروهای مسلح افسرانی شجاع سلحشور و ولایی وجود داشته باشد این نیرو ها همواره کار آمد است و امروز نیروهای مسلح ما اینگونه است.

وی با اشاره به بیانات فرماندهی کل قوا درباره فرمانده کل ارتش گفت: امیر موسوی فرمانده ای شجاع ، سلحشور و ولایی است که مورد علاقه مقام معظم رهبری است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) دستاوردهای رونمایی شده در مراسم امروز را الگوی اطاعت پذیری از ولی امر مسلمین دانست و گفت: اقدام امروز با توجه به تحریم های همه جانبه دشمنان علیه کشورمان بسیار حائز اهمیت و راهبردی است.

سردار شادمانی با بیان این که «دستاورد ها رونمایی شده در چابک و چالاکی نیرو بسیار موثر است»، افزود: شرایط جنگ‌های اینده ایجاب می کند که ما نیروی زمینی چابک و با تحرک بالا داشت باشیم و دستاوردهای امروز نزاجا قدرت تحرک این نیرو را افزایش و آن را به نیرویی واکنش سریع تبدیل می کند.

وی تاکید کرد: اقدام امروز نیروی زمینی ارتش بسیار اهمیت دارد و در شرایط بسیار سخت و با محدودیت های فراوان به دست آمده است که جادارد از فرمانده ولایی و کارکنان خدوم نیروی زمینی ارتش تشکر کنیم.

در مراسمی که صبح امروز با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش (نزاجا) و جمعی از فرماندهان نظامی در پادگان شهید مدافع حرم یداللهی منفرد برگزار شد بیش از ۵۰۰ خودروی فوق سنگین تانک‌بر تاکتیکی به ناوگان تحرک نزاجا ملحق شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج