۱۰۵۲۱۵۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

فشار روی قلعه‎‌نویی تمام نمی‌شود

ماه‌ها از روزی که امیرقلعه نویی روی صندلی پلاستیکی سفیدرنگی در ورزشگاه آزادی کنار نیمکتی نشسته بود، گذشته است و او حالا سر حال و قبراق آماده شروع مجدد لیگ است.

ورزش سه: ماه‌ها از روزی که امیرقلعه نویی روی صندلی پلاستیکی سفیدرنگی در ورزشگاه آزادی کنار نیمکتی نشسته بود، گذشته است و او حالا سر حال و قبراق آماده شروع مجدد لیگ است.

سرمربی گل گهرسیرجان چهره ای است که کمتر در فوتبال ایران شکست را تجربه کرده است و اگرچه ناکامی‌های جزیی هم در مسیر کاری خود داشته، خیلی سریع و بلافاصله به موقعیت قبلی خود در میان مربیان مدعی در ایران بازگشته است.

امسال این اتفاق قرار است در تیمی رقم بخورد که هرگز در تاریخ فوتبال ایران به عنوان یک مدعی مطرح نبوده است؛ اما سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران مثل لوکوموتیوی که قرار است چندین واگن سنگین را به دنبال خود بکشد، حرکت خود را به سمت ایستگاه بعدی آغاز کرده است.

گل گهر بعد از روند ماندن در لیگ برتر در انتهای فصل و پایان کار با مجید جلالی و عقد قرارداد با امیرقلعه نویی یکی از باشگاه هایی است که در فصل جدید تمرینات خود را آغاز کرد و خیلی سریع با خریدهای کم سر و صدا و هوشمندانه تیم خود را آماده حضور در فصل تازه مسابقات کرده است. آنهایی در این بین اردویی نیز در کیش داشتند و در آنجا سه بازی تدارکاتی برگزار کردند و در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه برای کادر فنی گل‌گهر شناخت ترکیب اصلی و شیوه ای است که قرار است تیم با آن بازی کند.

گل‌گهر در خط دروازه علیرضا حقیقی را استخدام و او مرد شماره یک این فصل آبی پوشان سیرجانی خواهد بود؛ در خط دفاع آرمین سهرابیان و علیرضا آرتا دو خرید هوشمندانه گل‌گهر هستند و علیرضا ابراهیمی مهران گلزاری و همچنین بهنام برزای از فصل گذشته در تیم باقی مانده اند؛ برزای در تمرینات در دو پست مهاجم و بازیکن کناری مورد استفاده قرار گرفته است. رضا شربتی نیز که فصل نه چندان موفق را در فولاد سپری کرده، برای بازگشت به سطحی که در آن قرار داشت، به جمع شاگردان قلعه نویی ملحق شده است.

گل‌گهر در خط میانی هم تیم پر و پیمانی دارد. محمد میری که هنوز تکلیف جدایی اش مشخص نیست و علی علیزاده دو بازیکن این تیم در پست هافبک دفاعی هستند و سعید صادقی وینگر فصل گذشته شهر خودرو، نوید آشوری و احمد زنده روح به عنوان مهره های تهاجمی تمرینات خود را انجام می‌دهند. در خط حمله هم اولویت با حضور زوج یونس شاکری و گادوین منشا است‌ و سپس محسن کریمی و پیمان رنجبری؛

با این بازیکنان به نظر می رسد در فصل پیش رو با ۴ دفاع خطی، یک یا دو هافبک دفاعی، دو وینگر و دو مهاجم بازی کند؛ اگرچه ممکن است این آرایش تغییراتی داشته باشد تا بازیکنان بتوانند در موقعیت های مختلف تست شوند و به میدان بروند.

بدون شک بعد از آنچه که در سپاهان اتفاق افتاد و تغییراتی که در چینش تیم فنی قلعه نویی رخ داد، تیم او شکلی متفاوت از فوتبال را به نسبت دوره حضور در اصفهان نمایش خواهد داد؛ اینجا خبری از کی روش استنلی نیست، اگرچه یونس شاکری مهاجمی سرزن و قلدر است، گل‌گهری‌ها سجاد شهباززاده را نیز در اختیار ندارند، اگرچه گادوین منشا با خصوصیات متفاوت و کمی تکنیکی تر در خط حمله سیرجانی ها حاضر است. در بین بازیکن های کناری که نفرات آنها برای قلعه نویی از اهمیتی کلیدی برخوردارند، شاید خبری از ستاره های سپاهان نباشد و همین مسئله فعلا قلعه نویی را به فکر فرو برده و شاید ترمیمی در این نقطه صورت بگیرد.

به هر حال تا شروع رقابت‌های لیگ، تیم‌سازی و ترمیم در گل‌گهر ادامه خواهد داشت؛ تیمی که به واسطه حضور امیرقلعه نویی توجه بسیاری را به خود معطوف کرده و توقعات از آن بالاست. شاید در حد همان چیزی که در سپاهان از وی انتظار می‌رفت. فشاری که هرگز قلعه نویی را رها نخواهد کرد، و این توقعی است که در پی موفقیت‌های گذشته، خود قلعه‌نویی برای دیگران ایجاد کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید

      اخه دادا چه فشاری حتما پول زیاد یا فشار هوتن دهی نبینم بیای طرف زاینده رود چون آب نداره غرق میشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج