جاباما
۱۰۵۲۱۷۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

اوباما: پوتین و اون خواستار پیروزی ترامپ هستند

رئیس جمهور سابق آمریکا در حمایت از نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، رهبران روسیه، چین و کره شمالی را به حمایت از «دونالد ترامپ» متهم کرد.

خبرگزاری مهر به نقل از یو اس ای تودی: «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا در اظهاراتی در حمایت از «جو بایدن» گفت: «ولادیمیر پوتین» از روسیه، «شی جینپینگ» از چین و «کیم جونگ اون» از کره شمالی خواستار پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هستند. ما این موضوع را می‌دانیم، زیرا شما (ترامپ) طی چهار سال گذشته هر آنچه را خواستند به آنها دادید. البته آنها می‌خواهند شما برنده شوید! این چیز خوبی نیست.

اوباما همچنین به اظهارات اخیر ترامپ مبنی بر تمرکز بیش از حد رسانه‌ها بر ویروس کرونا اشاره و اعلام کرد رئیس جمهور، نسبت به این پوشش خبری حسادت می‌ورزد.

رئیس جمهور سابق آمریکا دیروز سه شنبه در برنامه انتخاباتی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در شهر اورلاندو شرکت کرده بود.

اوباما که تا هفته گذشته از برنامه های انتخاباتی حضوری بایدن دور بود، روز شنبه در برنامه انتخاباتی در میامی شمالی شرکت کرد و در جمع طرفداران بایدن سخنرانی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج