جاباما
۱۰۵۲۳۳۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

لمپارد: همیشه حمایت آبراموویچ را احساس می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت که همیشه حمایت مالک این باشگاه از خودش را احساس می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: فرانک لمپارد پس از پیروزی ۴ بر صفر تیم فوتبال چلسی مقابل کراسنودار روسیه، درباره عملکرد بازیکنان هجومی تیمش اظهار داشت: زیاش امروز برای اولین بار آماده بازی بود. من دوست داشتم تا او کیفیت خود را نشان دهد که همین اتفاق افتاد. حکیم با خودش کیفیت و آرامش زیادی آورد. او بازیکنی باکیفیت است که شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد.

وی در ادامه افزود: ما امروز بخشی از بازی حکیم را دیدیم و او بهتر می‌شود. کالوم هادسون اودوی احساس می‌کرد شایسته فرصتی برای بازی است و خیلی خوب تمرین می‌کرد. ما وسط برنامه شلوغ بازی‌ها هستیم، اما به خاطر نتیجه این مسابقه خیلی خوشحال هستم.

سرمربی چلسی درباره پنالتی از دست رفته جورجینیو در نیمه نخست و پنالتی تبدیل به گل شده تیمو ورنر گفت: او در پنالتی‌ها به طرزی باورنکردنی موفق است. زمانی که پنالتی‌های زیادی می‌زنید، ممکن است یکی دو پنالتی را هم از دست بدهید. با شیوه پنالتی زدن جورجینیو مشکل ندارم. ورنر هم توانایی پنالتی زدن را دارد و ما بازیکنان دیگر را هم داریم.

لمپارد در مورد مصدومیت هادسون اودوی و افزایش اعتمادبه‌نفس او با گلی که به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: آن گل خیلی خوب بود و برخی موارد را در بازی او دوست داشتم. اودوی برخی اوقات در مسیر خودش قرار نداشت، اما از گلی که زد خوشحالم. متوجه مصدومیت او نشدم و تصور می‌کنم و البته امیدوارم مشکلی نباشد. خوشحالم کالوم بازی خوبی ارائه کرد.

وی راجع به عملکرد موفق رودیگر در خط دفاعی تیمش بیان کرد: از عملکرد او و زوما بسیار راضی هستم. درباره رودیگر شک نداشتم و از تمرکز و اشتیاقش برای کسب کلین‌شیت خیلی خوشحالم. راضی نگه داشتن پنج مدافع وسط آسان نیست، اما برای پیشرفت به این رقابت نیاز داریم.

سرمربی چلسی درباره حضور رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی در ورزشگاه تصریح کرد: می‌دانستم که او اینجاست و این موضوع ما را خوشحال می‌کند. اگر آبراموویچ کنار ما باشد یا نباشد، من همیشه حمایت او را احساس می‌کنم. من موفق به دیدن آبراموویچ نشدم، اما یکی دو عضو کادر فنی با او صحبت کردند. خوشحالم که عملکرد خوبی در کشورش نشان دادیم و او را خوشحال کردیم.

لمپارد درباره تیم کراسنودار گفت: حریف خوبی بود، اما ما باید خوشحال باشیم که اروپا را سفر کردیم و نتیجه‌ای را کسب کردیم که می‌خواستیم. من بیشتر نگران احساس خودمان هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج