۱۰۵۲۳۶۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

هواداران فوتبال حق دارند معترض باشند

پس از برگزاري جلسات متعدد با مسئولان ذي‌ربط و کارشناسان به اين نتيجه رسيديم که برگزاري مسابقات ورزشي در اين شرايط اصلا کار صحيحي نيست، اما...

آرمان ملی: پس از برگزاري جلسات متعدد با مسئولان ذي‌ربط و کارشناسان به اين نتيجه رسيديم که برگزاري مسابقات ورزشي در اين شرايط اصلا کار صحيحي نيست، اما چون نمي‌توانيم ورزش را به‌عنوان يکي از ارکان شادي و نشاط جامعه تعطيل کنيم، فقط مجوز برگزاري مسابقات بدون حضور تماشاگران صادر کرديم و درست هم نيست که در اين شرايط که روزانه هزاران نفر به کرونا مبتلا مي‌شوند، تيپ جوان در استاديوم‌ها به کرونا مبتلا شود و به‌دليل سيستم بدني‌ قوي‌شان که معمولا در اثر ابتلا به کرونا، بدون علائم بيماري هستند، روزانه ده‌ها نفر ديگر را در خانواده و جامعه به ويروس کوويد۱۹- مبتلا کنند.

ما اين تصميم را در شرايطي گرفتيم که چند روز پيش درهاي ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برروي برخي از افراد گشوده مي‌شود و در زماني‌که حدود هفت‌هزار نفر به کرونا مبتلا مي‌شوند و بيش از ۴۰۰نفر جانشان را از دست مي‌دهند، مراسم جشن مي‌گيرند.

هواداران فوتبال حق دارند معترض باشند

به‌نظر من، هواداران و ورزشکاران حق دارند به اين موضوع معترض باشند و بگويند که چرا مانع از ورود آنها به ورزشگاه مي‌شويم، درحالي‌که برخي از ارگان‌ها سر خود و بدون مجوز درهاي استاديوم را باز مي‌کنند. تاکيد ما بر اين است که هيچ تجمعي نبايد در ورزشگاه‌ها رخ بدهد، اما اگر بحث «زور» است که عده‌اي درهاي استاديوم را باز کنند تا بتوانند مراسمات سازمان متبوع‌شان را برگزار کنند، يک بحث ديگري است و بايد دستگاه‌هاي نظارتي به اين موضوع ورود کنند.

گويا برخي هنوز باور ندارند که اين بيماري به‌صورت وحشتناک در کشور زياد شده است و نبايد اجازه برگزاري تجمعات را داد. فقط مي‌توان متاسف بود. استانداري مشهد بايد پيگيري نمايد چه کساني مسئول اين اتفاق در مشهد بوده و به‌طور يقين اين مراسم بدون اخذ مجوزهاي قانوني صورت گرفته است.

پس از دهه محرم، همه مراجع تقليد و مقام معظم رهبري تاکيد داشته‌اند که هيچ تجمعي در کشور نبايد برگزار شود، چون جان هزاران نفر را به خطر مي‌اندازد. تعجب مي‌کنم از عملکرد افرادي که اجازه چنين مراسم‌هايي را صادر مي‌کنند و مردمي که در استاديوم حضور پيدا کردند. بي‌شک ما نيز انتقادهاي جوانان علاقه‌مند به ورزش و ورزشکاران را در اين رابطه مي‌پذيريم که در حق آنها تبيعض رخ داده است. از اين رفتار در استاديومي در مشهد که مردم بدون رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي و ماسک نشسته بودند فقط مي‌توان ابراز تاسف کرد که عده‌اي از افراد جامعه دهان‌کجي به حق حيات مابقي مردم مي‌کنند.

مینو محرز عضو ستاد ملی مقابله با کرونا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در مورد تشییع جنازه شجریان چرا حرفی نمیزنی با اون ازدحام بدون ماسک و فاصله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج