۱۰۵۲۳۷۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تست کرونای سردار؛ آزمون شاگرد پوچتینو می‌شود؟

سردار آزمون به دلیل بیماری در دیدار حساس دیشب تیمش برابر دورتموند به میدان نرفت و از خانه شاهد عملکرد هم‌تیمی‌هایش در این دیدار از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا بود.

روزنامه فرهیختگان: سردار آزمون به دلیل بیماری در دیدار حساس دیشب تیمش برابر دورتموند به میدان نرفت و از خانه شاهد عملکرد هم‌تیمی‌هایش در این دیدار از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا بود. در ابتدا به نظر می‌رسید مهاجم ملی‌پوش ایرانی به کرونا مبتلا شده است و به همین دلیل گفته شد تا اعلام نتیجه تست کرونای بازیکنان این تیم پیش از مصاف با دورتموند در قرنطینه خواهد ماند.

روز گذشته نتیجه تست تمامی بازیکنان و کادرفنی این تیم منفی اعلام شد و به نوشته رسانه‌های روسی، آزمون به دلیل بیماری و گلودرد به استراحت مشغول خواهد بود تا پس از بهبودی به تمرینات تیمش اضافه شود.

از سوی دیگر نتایج نه‌چندان خوب زنیت با سرگئی سماک در این فصل سبب شده تا مدیران باشگاه به فکر یافتن جانشینی برای سرمربی خود باشند و روز گذشته نام مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام به‌عنوان گزینه اصلی برای حضور روی نیمکت این تیم مطرح شد.

حضور این سرمربی آرژانتینی روی نیمکت زنیت می‌تواند برای هواداران تیم بسیار جذاب باشد. پوچتینو پس از جدایی از تاتنهام به‌عنوان گزینه مربیگری در رئال، بارسلونا، منچستریونایتد و یوونتوس مطرح شده اما از نوامبر ۲۰۱۹ که از سرمربیگری تاتنهام اخراج شد، همچنان بدون تیم مانده است.

به نوشته سایت چمپیونات روسیه، پیشنهاد باشگاه زنیت به قدری خوب بوده که این مربی بزرگ را برای پذیرفتن آن وسوسه کرده است. این تیم روسی قراردادی به ارزش سالانه ۶.۵ میلیون یورو به پوچتینو پیشنهاد داده‌اند که برای این مربی ۴۸ ساله رد کردن آن بسیار دشوار خواهد بود. خاویر ریبالتا، استعدادیاب سابق منچستریونایتد که هم‌اکنون به‌عنوان مدیر فوتبالی زنیت مشغول به کار است تلاش زیادی داشته تا بتواند پوچتینو را برای حضور در این باشگاه راضی کند.

از سوی دیگر سماک که در دو فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در این باشگاه داشته و توانست دو قهرمانی پیاپی برای این تیم در لیگ کسب کند این روزها فشار انتقادات را به دلیل کسب نتایج ضعیف به‌خوبی حس می‌کند و درحالی که قرار بود قرارداد فعلی‌اش که در پایان فصل به اتمام می‌رسد، تمدید شود اما حالا مدیران باشگاه به سراغ گزینه‌ای نامدارتر رفته‌اند.

زنیت در سال‌های اخیر مربیان نامداری چون روبرتو مانچینی و آندره ویاس‌بواس را روی نیمکت خود داشته است، اما حضور پوچتینو می‌تواند برای بازیکنان این تیم فرصتی خوب برای بازی کردن زیر نظر یکی از بهترین مربیان سال‌های اخیر فوتبال اروپا باشد. این درحالی است که پوچتینو در همین مقطع فعلی نیز گزینه جانشینی زیدان در رئال و حتی گواردیولا در منچسترسیتی محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      چه خبره هر روز از این بچه خبر میذارین؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج