جاباما
۱۰۵۲۴۵۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

مسی در آغوش کومان؛ پاسخ کوبنده به شایعات

برای بارسلونا و لیونل مسی چیزی بهتر از این ممکن نبود. ابتدا استعفای بارتومئو و سپس شکست یوونتوس در آلیانتس تورین. او در پایان بازی در آغوش کومان گرم گرفت.

خبرآنلاین: برای بارسلونا و لیونل مسی چیزی بهتر از این ممکن نبود. ابتدا استعفای بارتومئو و سپس شکست یوونتوس در آلیانتس تورین. او در پایان بازی در آغوش کومان گرم گرفت.

لیونل مسی پس از یک تابستان تاریخی و بسیار پرحاشیه که تمایلی جدی برای جدایی از بارسا داشت، با پافشاری های باشگاه در نهایت ماندنی شد. بارسلونا که پس از شکست ۸-۲ از بایرن با تحولات زیادی از جمله روی نیمکت مربیگری روبرو شده بود، با رونالد کومان کار را شروع کرد ولی مسی قصدی برای همکاری با سرمربی هلندی نداشت و حتی گفت و گوی این دو نیز نتوانسته بود فوق ستاره آرژانتینی را به ماندن متقاعد کند.

در هر صورت مسی ماندنی شد و وعده داد که همه توانش را برای بارسا خواهد گذاشت با این حال بسیاری معتقدند که مسی نتوانسته به شادابی فصول گذشته برسد و حتی گمانه زنی هایی در مورد مشکلات مسی و کومان هم شنیده می شد اما هفته به هفته این شایعات رنگ باختند و حتی صحبت های کومان در یک دو نشست خبری در مورد عملکرد مسی هم نتوانست رابطه بین این دو را شکرآب کند.

مسی در آغوش کومان؛ پاسخ کوبنده به شایعات

اکر کسی تردیدی در رابطه بین مسی و کومان داشت، امشب و پس از بازی برابر یوونتوس به این اطمینان رسید که بین مربی و شاگرد هیچ مشکلی وجود ندارد.

مسی که در این بازی سومین گل فصلش را البته بازهم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، هنگام ترک زمین با رونالد کومان که در انتظار او بود برخورد کرد. کومان خوشحال و سرمست از یک پیروزی شیرین کاپیتان تیمش را در اغوش گرفت و به او تبریک گفت. چهره مسی هم نشان می دهد که شرایط در بارسا برای او بهتر شده و به خوبی خود را در اختیار ایده های مربی هلندی قرار داده است.

کومان در نشست خبری خود در مورد مسی گفت:« رابطه بین من و مسی هرگز پیچیده نبود و مشکلی باهم نداشتیم. در ملاقات هایی که داشتیم بی پرده و صریح حرف زدیم و وقتی لئو به تمرینات اضافه شد، همه توانش را برای موفقیت تیم گذاشته و این را در هر بازی نیز نشان داده است. تنها چیزی که با مسی گفتم این بود که امشب باید زودتر کار را تمام می کردیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد حیدری

      این فصل سه گل زده همشون با پنالتی پنالتسی کتوله هورمونی بی افتخار ملی در بازی بزرگ گم وابسته به بارسا با گل زدن به گرانادا مایورکا و ایبار گرانادا میخاد بگه بازیکنه الگوته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج