جاباما
۱۰۵۲۵۱۰
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش یک نماینده به اظهارات کرونایی نمکی

یک عضو کمیسیون بهداشت در مجلس در واکنش به اظهارات اخیر وزیر بهداشت مبنی بر موفقیت این وزارتخانه در مهار و کنترل کرونا، گفت: واقعیت این است که وزارت بهداشت در بحث کرونا موفق نبوده است و من نمی‌دانم که چرا آقای نمکی چنین موضوعی را مطرح کردند و شاید برای اینکه دلیل این صحبت را بدانیم، بهتر است که خود ایشان سوال شود.

انتخاب: یک عضو کمیسیون بهداشت در مجلس در واکنش به اظهارات اخیر وزیر بهداشت مبنی بر موفقیت این وزارتخانه در مهار و کنترل کرونا، گفت: واقعیت این است که وزارت بهداشت در بحث کرونا موفق نبوده است و من نمی‌دانم که چرا آقای نمکی چنین موضوعی را مطرح کردند و شاید برای اینکه دلیل این صحبت را بدانیم، بهتر است که خود ایشان سوال شود.

حسن رزمیان مقدم در واکنش به اظهارات اخیر مسعود نمکی وزیر بهداشت درباره موفقیت این وزارت‌خانه در بحث کرونا، گفت: من نمی‌دانم که چرا آقای نمکی چنین موضوعی را مطرح کردند و شاید برای اینکه دلیل این صحبت را بدانیم، بهتر است که خود ایشان سوال شود. وزارت بهداشت اگر موفق بود که امروز آمار فوتی‌های کرونا دوباره رکوردشکنی نمی‌کرد

این عضو کمیسیون بهداشت در مجلس ادامه داد: البته عدم موفقیت وزارت بهداشت در مهار و کنترل بیماری کرونا به این معنا نیست که مقصر تمامی این اتفاقات فقط وزارت بهداشت یا مسئولان رده بالایی وزارت‌خانه هستند. قطعا وزارت بهداشت برای موفقیت در بحث کنترل بیماری کرونا به همکاری سایر نهادهای درمانی دولتی و غیردولتی نیازمند است. قطعا این موضوع نیازمند بودجه و امکانات مالی و ابزاری خاصی است که باید تامین شود.

وی ادامه داد: من هرگز نمی‌گویم که مسئولان محترم این وزارت‌خانه در بحث کنترل و مهار بیماری کرونا یا درمان مبتلایان به کرونا تلاش نکردند؛ اتفاقا نیروهای این وزارت‌خانه و اعضای محترم کادردرمان در مراکز درمانی تلاش زیادی کردند و ما از ایشان بابت فداکاری‌هایشان تشکر و قدردانی می‌کنیم ولی واقعیت این است که ما در مهار کرونا موفق نبودیم، وگرنه نباید آمار مبتلایان و متاسفانه فوتی‌های این بیماری در کشور در حال افزایش باشد.

رزمیان مقدم در پاسخ به این پرسش که آیا تعطیلی شهرها می‌تواند به مهار و کنترل بیماری کرونا کمک کند، گفت: قطعا در این موضوع تعطیلی شهرها موثر است ولی از طرف دیگر ما نمی‌توانیم اقتصاد کشور را بخوابانیم. من پیشنهاد می‌کنم که برخی مراکز که خیلی حساس نیستند را تعطیل کنند و برخی تدابیر برای جلوگیری از ایجاد ازدحام جمعیت در سطح شهر در نظر گرفته شود و برخی سازمان‌ها و موسسات حتی‌المقدور نیروهای خودشان را شیفتی یا دورکاری کنند.

وی در پایان تاکید کرد: من از شهروندان درخواست می‌کنم که حتما نکات بهداشتی را جدی بگیرند و با وزارت بهداشت همکاری کنند. دولت نیز باید تماما از وزارت بهداشت در بحث مهار و کنترل بیماری کرونا در ابعاد مختلف حمایت کند. ما با یک همکاری و هماهنگی همگانی بین مردم و دولت و حاکمیت می‌توانیم این بیماری را کنترل و مهار کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون افراد ی از مقامات اصلا به توصیه های این بنده خدا گوش نمی کنه هر کار می خوان می کنن سرزنششو این وزیر بیچاره باید گوش کنه همه دکترن ...همه متخصصن.... همه هم وزیرند....

      پاسخ ها

      • حقیقت جو

        نمکی از فائوچی هم سر تره

    • بدون نام

      وزارت بهداشت همه تلاشش رو میکنه اما اون بخشهای دیگه که باید قوانین سخت گیرانه داشته باشند هیچ حرکتی نمی زنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حدود 50 درصد مردم ماسک میزنن

    • بدون نام

      عوض اینکه از مردم بخوای ضوابط را رعایت کنن خودت و هم مجلسی ها که اصلا فاصله اجتماعی را رعایت نمیکنن سرزتش کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج