جاباما
۱۰۵۲۷۶۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ماجرای انتشار تصاویر خصوصی ریحانه پارسا

پس از جنجالی که هفته گذشته با نیلی افشار و پویان مختاری و مهاجرت مهراد جم و ازدواج او با دنیا جهابخت به راه انداختند. حالا امین فردین یکی از فعالان حوزه شرط‌بندی تصاویر خصوصی از ریحانه پارسا را منتشر کرد.

فرارو: پس از جنجالی که هفته گذشته با نیلی افشار و پویان مختاری و مهاجرت مهراد جم و ازدواج او با دنیا جهابخت به راه انداختند. حالا امین فردین یکی از فعالان حوزه شرط‌بندی تصاویر خصوصی از ریحانه پارسا را منتشر کرد.

مهاجرت مهراد جم و ریحانه پارسا از کشور با شایعات فراوانی در شبکه‌های اجتماعی همراه بوده است. در این مدت هنرمندانی دیگری هم کشور را ترک کرده اند، اما در مورد این دو چهره ماجرا کمی فرق می‌کند.

ماجرای انتشار تصاویر خصوصی ریحانه پارسا

همزمان با رفتن مهراد جم و ریحانه پارسا اتفاقاتی در اینستاگرام ایرانی و میان شاخ‌های پرحاشیه رخ داد که نشان می‌دهد هجوم هنرمندان به ترکیه احتمالا با شبکه مافیایی شرط‌بندی بی ارتباط نیست.

اما این مافیا کیست؟ مونتیگو یا "فرشید امیرشقاقی"، فردی است که به همراه پدرش "سعدالله امیرشقاقی" به عنوان سرشاخه مافیای شرط‌بندی اینترنتی در ایران معرفی شده‌اند.

شاخ‌های اینستاگرامی فالوئر جذب می‌کنند و در ادامه فالوئر‌های خود را به سمت سایت‌های شرط‌بندی هدایت می‌کنند. ممکن است در این بین اقدامات غیرقانونی دیگری هم رخ دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      متاسفانه ریحانه پارسا رفته توی حاشیه وپشت حاشیه کسی هم نیست تاجمعش کنه. ملیکا ومهراوه شریفی نیا هم مثل توهنرمندن خیلی خوب ازسوی پدرشون چه به لحاظ کاری وفنی مدیریت میشن وچه به لحاظ اخلاقی ومراودات اجتماعی .به کجا چنین شتابان.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج