جاباما
۱۰۵۲۷۷۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

جزئیات خاکسپاری کریم اکبری مبارکه اعلام شد

مراسم تشییع و خاک‌سپاری کریم اکبری مبارکه شنبه، ۱۰ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مراسم تشییع و خاک‌سپاری کریم اکبری مبارکه شنبه، ۱۰ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

نوید اکبری مبارکه، فرزند این بازیگر که هشتم آبان‌ماه در پی ابتلا به کرونا از دنیا رفت، گفت: پیکر پدرم فردا ساعت ۱۱ صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد و مزار ایشان در طبقه فوقانی مزار مرحوم عباس سعیدی خواهد بود.

جزئیات خاکسپاری کریم اکبری مبارکه اعلام شد

کریم اکبری مبارکه متولد سال ۱۳۳۲ و فارغ‌التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر بود که پنج‌شنبه، هشتم آبان‌ماه بر اثر کرونا از دنیا رفت.

فرزند او گفته بود: پدرم در روزهای اخیر مشغول بازی در سریالی بود که یکی از عوامل آن و بعد هم خانم لاله اسکندری مبتلا به کرونا شدند و با توجه به بیماری زمینه‌ای که پدر من داشتند، بیماری تمام ریه‌اش را درگیر کرد. چند روز قبل عکس ریه از ایشان گرفته شد ولی داروها موثر نبودند و چهارشنبه صبح (هفتم آبان) که پدر را در بیمارستان بستری کردیم، در فاصله ۲۴ ساعت فوت کردند و همه ما در شوک هستیم.

او اضافه کرده بود: در این‌باره بیمارستان هم کوتاهی کرده و دارویی (آمپول) را که باید استفاده می‌کرده به پدرم تزریق نکردند چون می‌گویند آن را نداشتند، درحالی که اگر گفته بودند ما دارو را تهیه می‌کردیم.

کریم اکبری مبارکه - عضو خانه سینما و خانه تئاتر - در فیلم‌های سینمایی مرگ یزدگرد، مسافران، دیدار، چند می‌گیری گریه کنی؟، روزهای زندگی، قندون جهیزیه و عطر داغ بازی کرده است. از آخرین کارهای او در تلویزیون سریال بچه مهندس بود ولی معروف‌ترین اثرش در سیما نقش ابن ملجم در سریال امام علی علیه السلام است.

همچنین بازی در نمایش‌های پهلوان اکبر می‌میرد نوشته بهرام بیضایی و به کارگردانی ابراهیم سخن‌سنج، کوچ به کارگردانی بهزاد فراهانی، مرگ یزدگرد به کارگردانی بهرام بیضایی، از خاک تا افلاک به کارگردانی محمود فرهنگ، سیمرغ سیمرغ به کارگردانی قطب‌الدین صادقی، بیا تا گل برافشانیم به کارگردانی مجید جعفری و باغ آلبالو نوشته آنتوان چخوف و به کارگردانی اکبر زنجانپور بخشی از کارهای او در تئاتر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج