جاباما
۱۰۵۲۹۸۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مصدومیت‌های نیمار یکساله شد

تعداد روز‌هایی که مهاجم برزیلی به خاطر آسیب‌دیدگی نتوانسته است پاری‌سن‌ژرمن را در میادین همراهی کند از ۳۶۵ عبور خواهد کرد.

روزنامه خراسان: تعداد روزهایی که مهاجم برزیلی به خاطر آسیب‌دیدگی نتوانسته است پاری‌سن‌ژرمن را در میادین همراهی کند از ۳۶۵ عبور خواهد کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از آس، نیمار دوباره تا اواسط نوامبر نمی‌تواند برای پار‌ی‌سن‌ژرمن بازی کند. مهاجم برزیلی در جریان دیدار برابر باشاک شهیر آسیب دید و تست‌های پزشکی مشخص کردند که این بازیکن دو هفته از میادین دور خواهد بود. با احتساب این ۱۴ روز، مدت زمان نبود نیمار به خاطر آسیب‌دیدگی در پاری‌سن‌ژرمن از یک سال عبور می‌کند.

در سه سالی که مهاجم برزیلی برای پاری‌سن‌ژرمن بازی کرده است ۳۶۸ روز مصدوم بوده است. او در این مدت ۶۴ بازی را از دست داده است و به ۶۷ دیدار هم افزایش خواهد یافت. بازیکن PSG نه در دیدار شنبه مقابل نانت، نه برابر لایپزیگ در لیگ قهرمانان و نه مقابل رن بازی نخواهد کرد. شدیدترین آسیب دیدگی نیمار به فصل ۱۸-۲۰۱۷ بر می‌گردد که به خاطر شکستگی انگشت پا ۱۷ بازی را از دست داد و یک فصل بعد هم ۱۸ دیدار را از دست داد.

با این حال مهاجم برزیلی تنها به خاطر آسیب‌دیدگی بازی‌ها را از دست نداده است. از فصل ۱۸-۲۰۱۷ این بازیکن به دلیل محرومیت در خیلی از دیدارها نتوانسته پاری‌سن‌ژرمن را همراهی کند. در فصل جاری تاکنون در چهار بازی حضور نداشته است: یک بازی به خاطر ابتلا به کرونا، دو بازی به دلیل گرفتن گردن آلوارو گونسالس در دیدار مارسی و PSG و یک بازی به خاطر خستگی پس از پایان فیفا دی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج