۱۰۵۳۲۴۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نویدکیا و یک معضل بزرگ در شروع کار

طی سه بازی اخیر دوستانه سپاهان، مهاجمان این تیم موفق به گلزنی نشده‌اند.

ورزش سه: طی سه بازی اخیر دوستانه سپاهان، مهاجمان این تیم موفق به گلزنی نشده‌اند.

سپاهان در شرایطی لیگ نوزدهم را به پایان رساند که مهم ترین مشکل امیرقلعه نویی گل نزدن مهاجمان تیمش و به خصوص استنلی کی روش بود؛ مهاجمی که هر وقت مانند نیم فصل دوم لیگ هفدهم و لیگ هجدهم و همینطور هفته های میانی لیگ نوزدهم آماده بود، تیم های امیرقلعه نویی نتایج بسیار خوبی را می گرفتند.

استنلی اما آخرین گل خود را در روزهای پایانی سال گذشته برای سپاهان مقابل فولادخوزستان به ثمر رسانده و حالا نزدیک به یکسال می شود که برای تیمش گلزنی نکرده است، تا نگرانی ها بابت آینده بهترین گلزن فوتبال ایران در لیگ هجدهم افزایش پیدا کند.

شرایط برای شهباززاده اما بهتر شده است؛ این مهاجم که در لیگ قهرمانان آسیا موفق به گلزنی برای طلایی پوشان شد، این روزها بار دیگر زیر نظر محرم نویدکیا به پست تخصصی خود بازگشته و احساس راحتی بیشتری در پست مهاجم هدف دارد. شاید سجاد در لیگ بیستم برخلاف گذشته که پست تخصصی خود را به کی‌روش داده بود و خودش به عنوان هافبک و وینگر بازی می‌کرد، استنلی را نیمکت نشین کند و خودش در بسیاری از بازی ها با توجه به توانایی های که در بازی روز زمین و همینطور نبردهای هوایی دارد، در ترکیب اصلی حضور داشته باشد؛ اتفاقی که در بازی های رسمی و تدارکاتی سپاهان گاهی رخ داده است.

باید دید محسن الغسانی که چندان مورد نظر محرم نویدکیا قرار ندارد، چه تصمیمی برای آینده اش خواهد گرفت، ولی به غیر از مهاجم جوان عمانی که حتی یک بازی هم برای سپاهان خوب بازی نکرد، روح الله باقری و علیرضا صادقی نیز در دسترس نویدکیا قرار دارند که می‌توانند انعطاف بیشتری به تصمیمات کادر فنی بدهند.

نویدکیا و یک معضل بزرگ در شروع کار

نویدکیا هم خودش این معضل سپاهان که در سه بازی دوستانه برابر سایپا، تراکتور و درنهایت آلومینیوم همراه تیم بوده را می داند و ضمن پذیرش آن معتقد است که با تمرین بیشتر و با همین نفرات فعلی، معضل عدم گلزنی حل خواهد شد.

شروع کار برای سپاهان و محرم نویدکیا در مقابل تیم امیرقلعه نویی در سیرجان خواهد بود و باید دید مجموعه تیم و به خصوص مهاجمانش چه عملکردی در شروع دوباره بازی ها و با تمرینات جدیدی که پشت سر گذاشته‌اند، ارائه می‌کنند. البته که پیش‌تر از تمام این ها باید یکی از این 4 مهاجم، در تمرینات رقابت را از سه بازیکن دیگر ببرد و در راس خط آتش برای موفقیت سپاهان تلاش کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج