جاباما
۱۰۵۳۴۰۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چرا سپاهان نویدکیا گل نمی‌زند؟

سپاهان در روز‌های گذشته سه بازی تدارکاتی داشته که در هیچ‌کدام از آن‌ها نتوانسته گلی بزند و در آستانه شروع لیگ بیستم این می‌تواند برای نویدکیا نگران‌کننده باشد.

روزنامه ایران ورزشی: سپاهان در روزهای گذشته سه بازی تدارکاتی داشته که در هیچ‌کدام از آنها نتوانسته گلی بزند و در آستانه شروع لیگ بیستم این می‌تواند برای نویدکیا نگران‌کننده باشد. سپاهان پس از تساوی بدون گل برابر سایپا با یک گل مغلوب تراکتور شد و در آخرین بازی دوستانه‌اش هم مقابل آلومینیوم ساوه به تساوی بدون گل رسید.

سپاهان در شرایطی لیگ نوزدهم را به پایان رساند که مهم‌ترین مشکل امیر قلعه‌نویی گل نزدن مهاجمان تیمش و بخصوص استنلی کی‌روش بود؛ مهاجمی که هر وقت مانند نیم فصل دوم لیگ هفدهم و لیگ هجدهم و همینطور هفته‌های میانی لیگ نوزدهم آماده بود، تیم‌های امیر قلعه‌نویی نتایج بسیار خوبی را می‌گرفتند. استنلی اما آخرین گل خود را در روزهای پایانی سال گذشته برای سپاهان مقابل فولاد خوزستان به ثمر رسانده و حالا نزدیک به یک سال می‌شود که برای تیمش گلزنی نکرده است تا نگرانی‌ها بابت آینده بهترین گلزن فوتبال ایران در لیگ هجدهم افزایش پیدا کند.

شرایط برای شهباززاده اما بهتر شده است؛ این مهاجم که در لیگ قهرمانان آسیا موفق به گلزنی برای طلایی‌پوشان شد، این روزها بار دیگر زیر نظر محرم نویدکیا به پست تخصصی خود بازگشته و احساس راحتی بیشتری در پست مهاجم هدف دارد. شاید سجاد در لیگ بیستم برخلاف گذشته که پست تخصصی خود را به کی‌روش داده بود و خودش به عنوان هافبک و وینگر بازی می‌کرد، استنلی را نیمکت‌نشین کند و خودش در بسیاری از بازی‌ها با توجه به توانایی‌های که در بازی روی زمین و همینطور نبردهای هوایی دارد، در ترکیب اصلی حضور داشته باشد؛ اتفاقی که در بازی‌های رسمی و تدارکاتی سپاهان گاهی رخ داده است.

گزینه سوم خط حمله سپاهان محسن الغسانی است که چندان مورد نظر محرم نویدکیا قرار ندارد و باید دید چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت، ولی به غیر از مهاجم جوان عمانی که حتی یک بازی هم برای سپاهان خوب کار نکرد، روح‌الله باقری و علیرضا صادقی نیز در دسترس نویدکیا قرار دارند که می‌توانند انعطاف بیشتری به تصمیمات کادر فنی بدهند.

نویدکیا هم خودش این معضل سپاهان که در سه بازی دوستانه برابر سایپا، تراکتور و در نهایت آلومینیوم همراه تیم بوده را می‌داند و ضمن پذیرش آن معتقد است که با تمرین بیشتر و با همین نفرات فعلی، معضل عدم گلزنی حل خواهد شد. شروع کار برای سپاهان و محرم نویدکیا در مقابل تیم امیر قلعه‌نویی در سیرجان خواهد بود و باید دید مجموعه تیم و بخصوص مهاجمانش چه عملکردی در شروع دوباره بازی‌ها و با تمرینات جدیدی که پشت سر گذاشته‌اند، ارائه می‌کنند. البته که پیش‌تر از تمام اینها باید یکی از این ۴ مهاجم، در تمرینات رقابت را از سه بازیکن دیگر ببرد و در رأس خط آتش برای موفقیت سپاهان تلاش کند.

انصاری: پیکان برای من خوش‌یمن نبود

جابر انصاری در خصوص جدایی از پیکان گفت: «دوست داشتم برای فصل بعد فضای جدیدی را تجربه کنم به همین دلیل از پیکان جدا شدم. این تیم برای من خوش‌یمن نبود و سه روز بعد از حضور در پیکان مصدوم شدم و خاطرات خوبی از حضور در این تیم نداشتم. از طرفی شرایط باشگاه و مسائل مالی هم تأثیرگذار بود. شرایط مالی پیکان برای من جالب نبود و بابت فصل گذشته هم از باشگاه طلب داشتم، در نهایت با ویسی صحبت کردم و از این تیم جدا شدم. با این حال برای این تیم و دوستانم آرزوی موفقیت دارم.» مهاجم اسبق استقلال درباره تیم آینده‌اش گفت: «با دو سه تیم در حال مذاکره هستم و این هفته تیم جدیدم را انتخاب می‌کنم.»

پیروزی ۴ گله تراکتور برابر امیدها

شاگردان علیرضا منصوریان توانستند به برتری پرگل برابر امیدهای تراکتور برسند. تیم فوتبال تراکتور عصر دیروز در یک دیدار تدارکاتی با نتیجه چهار بر یک از سد تیم امید تراکتور عبور کرد. در این دیدار حمزویی دو گل و مهدی تیکدری و محمد قادری هر کدام یک گل برای بزرگسالان تراکتور به ثمر رساندند و علی نجفی نیز تک گل تیم امید تراکتور را زد. مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی در این مسابقه برابر امیدهای این باشگاه به میدان رفتند و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. این سه بازیکن فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی تراکتور در جام حذفی داشتند و قرار است در لیگ بیستم هم برای این تیم به میدان بروند. تراکتور در هفته اول لیگ بیستم میزبان نفت مسجدسلیمان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج