۱۰۵۳۴۱۴
۵۰۳۲
۵۰۳۲
پ

واکنش‌ها به مرگ شان کانری

بلافاصه بعد از اعلام درگذشت شان کانری بازیگر اسطوره ای نقش جیمز باند، شخصیت های مهم سینمای جهان به این خبر واکنش نشان دادند.

خبرگزاری صبا: بلافاصه بعد از اعلام درگذشت شان کانری بازیگر اسطوره ای نقش جیمز باند، شخصیت های مهم سینمای جهان به این خبر واکنش نشان دادند.
واکنش‌ها به مرگ شان کانری
به نقل از هالیوود ریپورتر، بلافاصله پس از اعلام خبر درگذشت شان کانری ستاره افسانه ای سینمای جهان، شخصیت های مشهور هالیوود و دنیای هنر از صفحات خود در فضای مجازی استفاده کرده و به بازیگر برنده جایزه اسکار و اولین جیمز باند سینما ادای احترام کردند.
مایکل جی. ویلسون و باربارا بروکلی تهیه کننده های فیلم های جیمز باند در همان لحظات ابتدایی انتشار این خبر، بیانیه ای مشترک نوشتند: از شنیدن خبر درگذشت سر شان کانری گیج و سراسیمه شده ایم. او همیشه به عنوان اصیل ترین جیمز باند شناخته می شد شخصیتی که ورودش به تاریخ سینما با آن دیالوگ مشهور «اسم من باند، جیمز باند است» بود. او با ایفای نقش شوخ، جذاب و کاریزماتیک آن مامور مخفی، انقلابی در جهان به وجود آورد. ما برای همیشه از او سپاسگزاریم.
سم نیل همبازی شان کانری در فیلم مشهور دهه نودی «شکار برای اکتبر سرخ» نیز نوشت: هر روز با شان کانری سر صحنه فیلمبرداری فیلم، درسِ چگونه بازی کردن در سینما بود، همه آن جذبه و توان تنها منحصر به خودش بود.
دنیل کریگ که تا به امروز آخرین بازیگر نقش جیمز باند بوده و این نقش را ۵ بار بازی کرده است نیز در بیانیه ای نوشت: از شنیدن خبر درگذشت یکی از بزرگان واقعی سینما غمگین هستم، سر شان کانری با فیلم های جیمز باند و خیلی فیلم های دیگر به یاد آورده می شود. او معرف یک سبک و یک دوره بود، ظرافت و گیرایی او در ایفای نقش بر پرده نقره ای را باید با واحد مگا وات اندازه گرفت.
او به خلق فیلم های بلاک باستر (با فروش عظیم) مدرن کمک کرد، او به تاثیرگذاری خود بر بازیگران و فیلمسازان برای سالها ادامه خواهد داد. افکار من با خانواده او عزیزانش است، امیدوارم هرجا که باشد زمین گلفی برایش مهیا باشد.
آرنولد شوارتزنگر نیز نوشت: شان کانری یکی از بزرگترین بازیگران تاریخ سینما بود او یک اسطوره بود.
هیو جکمن نیز در واکنش به این خبر در صفحه توییتر خود نوشت: او یک اسطوره روی پرده سینما و بیرون از آن بود.
استیون کینگ نویسنده مطرح دنیا نوشت: شان کانری اولین بار نقش یک بوکسور مایوس و ناموفق را بازی کرد، او یک بازیگر عالی و بیشتر از آن یک انسان خوب بود.
خانواده راجر مور دیگر جیمز باند دنیای سینما نیز از شنیدن این خبر ابراز ناراحتی کردند و نوشتند: راجر همیشه از شان به عنوان بهترین جیمز باند تاریخ یاد می کرد.
التون جان، سلما هایک، اسپایک لی، جان کلیز و کاترین زیتا جونز نیز دیگر شخصیت های مشهوری بودند که به خبر درگذشت سر شان کانری واکنش نشان دادند.
شان کانری که ساعاتی پیش خبر درگذشتش منتشر شد بیشتر برای بازی در ۶ فیلم جیمز باندی کمپانی یونایتد آرتیست شناخته می شد. او در کنار فیلم های مشهو جیمز باندی «دکتر نو»، «از روسیه با عشق»، «گلدفینگر»، «گلوله آتشین»، «تنها دو بار زندگی می کنی» و «الماس ها ابدی اند» در فیلم های غیر جیمز باندی «مارنی» ساخته آلفرد هیچکاک، «تپه»، «نوارهای اندرسون»، «هجوم» و «قتل در قطار سریع السیر شرق» همگی ساخته سیدنی لومت، «مردی که می خواست سلطان شود» جان هیوستن و «تسخیر ناپذیران» برایان دی پالما (برنده جایزه اسکار مکمل) نیز شناخته می شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج