۱۰۵۳۴۲۰
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

کودتای ضد بازیکن‌سالاری فکری!

در چند سال اخیر اگرچه با حضور برانکو در پرسپولیس ریشه بازیکن‌سالاری و بی‌انضباطی تا حدود زیادی خشکانده شد و یکی از عوامل موفقیت سریالی سرخ‌ها هم همین بود، اما در استقلال جز یک مقطع کوتاه که مربوط به دوران حضور آندره‌آ استراماچونی بود، این تیم با معضل بازیکن‌سالاری و غوغاسالاری مواجه بوده و ضربه‌های جبران‌ناپذیری خورده است.

روزنامه خراسان: در چند سال اخیر اگرچه با حضور برانکو در پرسپولیس ریشه بازیکن‌سالاری و بی‌انضباطی تا حدود زیادی خشکانده شد و یکی از عوامل موفقیت سریالی سرخ‌ها هم همین بود اما در استقلال جز یک مقطع کوتاه که مربوط به دوران حضور آندره‌آ استراماچونی بود، این تیم با معضل بازیکن‌سالاری و غوغاسالاری مواجه بوده و ضربه‌های جبران‌ناپذیری خورده است.

در دوره مربیگری فرهاد مجیدی بارها و بارها بی‌انضباطی و گردن‌کشی چند بازیکن رسانه‌ای شد و درنهایت با جلسات صوری انضباطی و وساطت دیگران خاطیان بخشیده و به تیم برگشتند. البته وقتی سرمربی و مربی یک تیم قهر کند و خود دست به حاشیه‌سازی بزند دیگر نمی‌توان از بازیکن انتظار اطاعت و نظم داشت! گاهی حتی سرمربی تیم رفتارهای متناقضی در خصوص بی‌انضباطی شاگردانش داشت و در حالی که یک روز از فرشید اسماعیلی بابت مصاحبه علیه مدیریت باشگاه حمایت می‌کرد در روز دیگر عذر محمد دانشگر را می‌خواست و او را در اختیار باشگاه قرار می‌داد.

البته این رفتارهای متناقض مخصوص فرهاد مجیدی نبود و مدیریت باشگاه گاهی در مورد برخی بازیکنان بی‌انضباط اغماض می‌کرد و گاهی مدیریت باشگاه در رسانه رسمی بی‌انضباطی بازیکنان خاطی را جار می‌زد! این وضعیت صدای اعتراض هواداران و پیشکسوتان را درآورده بود و آنها بارها و از طرق مختلف از مدیریت باشگاه خواستار برخورد با این معضل و جمع کردن بساط بازیکن‌سالاری شده بودند.

حتی در ماجرای اخیر مذاکره با علی کریمی برای تمدید قرارداد برخی وقتی دیدند مذاکرات طولانی شد و این بازیکن باشگاه را بلاتکلیف گذاشته با وجود نیاز تیم و تاثیرگذاری این بازیکن، از مسئولان باشگاه خواستند بیش از این معطل کریمی نشوند و به اصطلاح منتش را نکشند و اصول باشگاه را فدای خواسته‌های غیرمتعارف او یا هر بازیکن و مربی دیگری نکنند. حالا با تغییراتی که در مدیریت و کادر فنی ایجاد شده ظاهرا این خواسته در حال تحقق است. به نظر می‌رسد محمود فکری، سرمربی جدید استقلال این دغدغه را درک و لمس کرده و می‌خواهد ریشه بازیکن‌سالاری را بخشکاند.

روز گذشته بود که رسانه‌ها از برخورد قهری سرمربی استقلال با ۲ بازیکن بی‌انضباط در پایان دیدار تدارکاتی با چوکای تالش خبر دادند و در ادامه خبر اخراج میلاد زکی‌پور، مدافع چپ‌پای آبی‌ها روی خروجی رسانه‌ها رفت. تیم استقلال ۲ روز پیش در بازی تدارکاتی به مصاف چوکای تالش رفت و با نتیجه ۳-صفر به برتری دست پیدا کرد. اعضای تیم استقلال پس از این بازی با برخورد انضباطی جدی محمود فکری با ۲ بازیکن این تیم روبه‌رو شدند که در جریان بازی با رفتارهای‌شان موجب دلخوری فکری شده بودند.

در جریان بازی ظاهرا این ۲ بازیکن به نیمکت‌نشینی اعتراض داشتند که فکری به جای ارجاع این مسئله به کمیته انضباطی باشگاه تصمیم گرفت برخورد جدی با آنها داشته باشد و اقتدارش را نشان بدهد. فکری پس از این بازی تصمیم گرفت فرشید باقری و میلاد زکی‌پور به دلیل مسائل انضباطی دور زمین بدوند و سایر بازیکنان به رختکن بروند. روز گذشته هم رسانه‌ها به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام کردند میلاد زکی‌پور، مدافع‌هافبک چپ‌پای استقلال با نامه محمود فکری در اختیار باشگاه قرار گرفته و می‌تواند تیم جدید خود را معرفی کند و از جمع آبی‌های پایتخت جدا شود.

البته در مورد زکی‌پور این احتمال حتی پیش از این برخورد هم وجود داشت چراکه با جذب محمد نادری و بازگشت هرویه میلیچ استقلال عملا باید یکی از ۳ چپ‌پای خود را کنار می‌گذاشت که با توجه به عملکرد نه‌چندان خوب زکی‌پور در چند سال اخیر و انتقادات همیشگی به او، این بازیکن گزینه خروج بود. فرشید باقری هم سابقه چندین بار بی‌انضباطی در دوره‌های مختلف از زمان منصوریان تا مجیدی را دارد و حالا هم دوباره بی‌انضباطی کرده و ظاهرا او هم به درب خروج باشگاه نزدیک است. حالا که فکری گربه را دم حجله کشته باید تدبیری هم برای دیگر بازیکنان که سابقه سرکشی دارند کند تا شاید با جمع شدن حواشی و بازیکن‌سالاری استقلال جان بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کدوم کودتای ضد بازیکن سالاری؟؟ اگه دفاع چپشون زیاد نبود بازم زکی رو اخراج میکرد؟عمرا".

    • مجید

      این ها مبارزه با بازیکن سالاری نیست استقلال به زکی پور احتیاج نداشت وگر نه او را اخراج نمی کرد هروقت مثل برانکو رامی رضاییان را اخراج کرد یا محسن مسلمان را اخراج کرد اونوقت مبارزه با بازیکن سالاری نه اخراج زکی پور که با اومدن نادری جز ۱۸ تا هم نبود وقتی بازیکنی را که تیم به او احتیاج داشت و مهره اصلی تفکیکی تیم بود را به علت بی انضباطی و دلایل دیگه ای از تیم اخراج کرد و پای حرفش ایستاد اون موقع مبارزه با بازیکن سالاری در تیم شروع میشه با این حرف ها خودمون را گول نزنیم

      پاسخ ها

      • ایرانی

        لایک!!!!

      • مسیح

        این دوستمون درست میگه

      • KING

        درودبر شرفت

      • دشمن فرضی

        هر وقت قبل از یه بازی مهم با بازیکن برخورد کرد اونوقت بیا مدحش را بکن (برانکو قبل الجزیره رامین وعلیپور) یا با اینکه نقل وانتقالش بسته بود وکمبود بازیکن مسلمان نیمکت نشین وسکو وبعد بیرون وچندتای دیگر .نه اینکه زکی پور بین چهار گزینه دفاع چپ چهارم بود .اونم با التماس چون قرار داد داشت میخواهید بیرون کنید . عجله نکنید در طول فصل مشخص میشه.

    • آزاده

      احسنت

    • Perspolis*90 urum

      کیسه کش و مبارزه با بازیکن سالاری ؟ فقط استراماچونی اونم یه مدت کوتاه هر وقت مثل برانکو مسلمان و رامین رضاییان و ....رو کنار گذاشت تو یه بازی مهم اون وقت مبارزه با بازیکح سالاری میگن به این بازیکن وگرنه احتیاج نداشتن این اگه با انضباط هم بود در لیست ۱۸ نفره نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج