۱۰۵۳۴۲۷
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

۱۱۰میلیارد پاداش آسیایی در جیب پرسپولیس

جعفر سمیعی که به تازگی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شده، به لحاظ مالی دغدغه چندانی ندارد. پرونده برانکو بسته شده، حداقل ۱۱۰ میلیارد تومان به علاوه پاداش صعود به فینال را در حساب باشگاه دارد و امیدهایش برای بالا بردن درآمد‌ها بسیار پررنگ است.

خبرورزشی: جعفر سمیعی که به تازگی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شده، به لحاظ مالی دغدغه‌ چندانی ندارد. پرونده برانکو بسته شده، حداقل ۱۱۰ میلیارد تومان به علاوه پاداش صعود به فینال را در حساب باشگاه دارد و امیدهایش برای بالا بردن درآمدها بسیار پررنگ است.

کارگزار باشگاه پرسپولیس طبق قراردادی که دارد، در فصل بیستم هم مسئول اصلی درآمدزایی باشگاه است و وظیفه دارد حساب باشگاه را پر کند. آنها مدعی هستند تا به حال به تمامی وعده‌هایی که داده‌اند، عمل کرده‌اند و هیچ بدهی به باشگاه ندارند. با همین روند هم جلو می‌روند تا بتوانند پرسپولیس را حمایت مالی کنند.

حالا مدتی است قرارداد فصل بیستم به لحاظ زمانی، آغاز شده و باشگاه در قرارداد جدید نیز پول بسیار خوبی از این طریق به دست می‌آورد زیرا قرار است کارگزار اسپانسر باشگاه از ابتدا تا انتهای فصل بیستم، ۱۱۰ میلیارد تومان به عنوان کف قرارداد در نظر بگیرد و این رقم را پر کند. البته این کمترین رقمی است که به پرسپولیس می‌رسد. در واقع شرایط قرارداد به گونه‌ای است که کارگزار می‌تواند با همکاری باشگاه، این رقم را بالاتر ببرد و پرسپولیس را در فصل بیستم، خوشبخت کند.

این فقط درآمد کارگزار اسپانسر است در حالی که باشگاه این توانایی را دارد که از راه‌های دیگر به خصوص جذب اسپانسرهای کوچک درآمدزایی کند. همچنین تا همین جای کار، دو میلیون و ۸۰۰ هزار دلار از کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا بابت رسیدن به فینال طلب دارد که این رقم می‌تواند به بیش از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار هم برسد آن هم در صورت قهرمانی در آسیا.

حالا که جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه شده، به لحاظ مالی دغدغه‌ای ندارد. پرونده برانکو بسته شده، حداقل ۱۱۰ میلیارد تومان به علاوه پاداش صعود به فینال را در حساب باشگاه دارد و امیدهایش برای بالا بردن درآمدها بسیار پررنگ است. او می‌تواند از ابزارهای دیگر به خصوص اعضای اقتصادی حاضر در هیئت‌مدیره هم برای افزایش توان مالی کمک بگیرد و فصلی بی‌نظیر از نظر اقتصادی بسازد.

فراموش نکنید پرونده سنگین برانکو بسته شده و کلی از طلبکاران باشگاه به خاطر طلب پرسپولیس در فیفا، تسویه حساب کرده‌اند. در جریان دریافت مجوز حرفه‌ای نیز، با اغلب طلبکاران داخلی تسویه حساب شده است. در پرونده کالدرون، شانس برای اقساطی شدن طلب اندک باقی‌مانده این مربی، بسیار زیاد است و همچنین در پرونده چند بازیکن دیگر مثل بودیمیر، شانس استیناف و شکسته شدن رأی وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا ببین همین اندک طلب کالدرون و بودیمیر میشه ۱ میلیون دلار نصف پاداش اسیایی میره ، بقیشم دوستان ووزارتی بالا میکشن

    • perspolis el grande

      خوش بحال کیسه کشا که با این پول حسابی میتونن هم بازیکن بخرن هم طلب چونی رو صاف کنن،پرسپولیس که دوبار رفته فینال واقعی خودش هنوز پولی ندیده

      پاسخ ها

      • 20:30

        خب چرا بازیکنامون به خاطر پول رفتن؟ چون که میدونن کل این پول رو دوباره خرج بی لیاقتی کیسه میکنن که هوادار هوچی گر صداش در نیاد مثل پاداش فینال قبلی خدا لعنت کنه وزیر کیسه کش رو

      • f. h

        لایک

    • سعید

      خدا بخواد دخل این پولهارو بیاره سمیعی جون خودش استعفاء میده, کلا واسه همین ماموریت انتخاب شده,

    • بدون نام

      فینال قبلی هم همینقدر باید میرسید به پرسپولیس که توسط عامل نفوذی وزیر کیسه کش ازباشگاه خارج شد وبرای اوردن استرا به کیسه حکومتی وخرید ۲۰بازیکن جدید هزینه شد. عرب به خاطر خوش رقصی برای وزیر وخیانتش به پرسپولیس ترقی کرده ورئیس یک فدراسیون شده .این یکی هم همون نقشه رو پیاده میکنه وپیشرفت میکنه .میگی نه ،حالا ببین

    • بدون نام

      نصفش میره باشگاه دوچرخه سواران و نصف دیگه هم بین بچه‌های وزارت ورزش تقسیم میشه بخورید نوش جونتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج