۱۰۵۳۴۶۲
۹ نظر
۵۸۳۵
۹ نظر
۵۸۳۵
پ

چند دستور تزئین برای خوراکی‌های هالووین

یکی از جشن‌های معروف و هیجان انگیز در دنیا جشن هالووین هست. البته که هالوین ربطی به فرهنگ ما ایرانی‌ها نداره، اما در این روز‌هایی که بیماری کرونا همه رو خسته و افسرده کرده، از هیچ چیزی برای شاد و سرگرم کردن خودتون نباید دریغ کنید.

وب‌سایت ایران‌کوک: یکی از جشن‌های معروف و هیجان انگیز در دنیا جشن هالووین هست. هر سال مردم دنیا برای این روز آماده میشن و اون رو جشن می‌گیرن. توی این مطلب ما انواع و اقسام خوراکی‌های ترسناک هالووین رو داریم که به نماد‌های مهم هالووین اشاره دارن. البته که هالوین ربطی به فرهنگ ما ایرانی‌ها نداره اما در این روزهایی که بیماری کرونا همه رو خسته و افسرده کرده، از هیچ چیزی برای شاد و سرگرم کردن خودتون نباید دریغ کنید. بریم سراغ دستور‌های آشپزی هالووینی.

میوه‌های هالووینی

چند دستور تزئین برای خوراکی‌های هالووین

یکی از پذیرایی‌های سالمی که می‌توانید در جشن هالووین داشته باشید، تزیین میوه هاست. موز و نارنگی دو گزینه‌ی عالی برای این کار هستند. موز‌ها را پوست بگیرید و نصف کنید. از چیپس شکلات کوچک برای چشم‌ها و از چیپس شکلات بزرگ‌تر برای دهان استفاده کنید. با این روش روح‌هایی از جنس موز خواهید داشت. هم چنین نارنگی‌ها را پوست بگیرید و برش کوچکی از ساقه کرفس روی آن بگذارید تا طرحی مشابه با کدو تنبل داشته باشد.

بستنی کدو تنبل

چند دستور تزئین برای خوراکی‌های هالووین

برای این بستنی هیجان انگیز فقط کافی است بستنی به طعم کدو تنبل را با کمی شکلات تزیین کنید.

کوکی انگشت جادوگر با شکلات داغ ردولوت

چند دستور تزئین برای خوراکی‌های هالووین

متاسفم که این عکس را این جا می‌بینید. میدانم این دستور مخصوص هالووین منظره خیلی ترسناک و چندش آوری دارد. اما تصور کنید چه قدر حال و هوای هالووینی به خانه شما می‌آورد. تهیه کردنش هم آسان است. فقط کافی است خمیر کوکی ساده را به شکل انگشت درآورید، آن را در فر بپزید. سپس با رنگ خوراکی قرمز، انگشت‌ها را خونی کنید؛ و بعد با سس شکلات داغ ردولوت یا مربای توت فرنگی، سرو کنید.

هات داگ مومیایی

چند دستور تزئین برای خوراکی‌های هالووین

یک خوراکی جذاب دیگر تهیه هات داگی است که در نان مومیایی شده. این هات داگ را میتوانید در خمیر پیتزا بپیچید و در فر بگذارید. در آخر به کمک خلال دندان با سس خردل یا سس کچاپ چشم‌های مومیایی‌ها را طراحی کنید.

پاپ کورن هیولا

چند دستور تزئین برای خوراکی‌های هالووین

این هم یک ایده ناب و بسیار آسان است که در شب هالووین خیلی می‌چسبد. پاپ کورن را به شیوه معمولش تهیه کنید و آن را با شکلات ذوب شده، رنگ خوراکی دلخواه، ترافل رنگی، ترافل به شکل چشم و … ترکیب کنید.

تست کدو تنبل

چند دستور تزئین برای خوراکی‌های هالووین

کمی کره کدو تنبل را روی نان تست بزنید و با چیپس شکلات آن را به شکل طرح‌های هالووینی تزیین کنید. اگر به کره کدو تنبل دسترسی ندارید؛ کمی پوره کدو تنبل را با جوزهندی، دارچین، عسل و مقداری آب لیمو مخلوط کنید.

کیک سر مومیایی و چشم

چند دستور تزئین برای خوراکی‌های هالووین

برای تهیه این کیک توپی جذاب باید اول کیک را بپزید و آن را به کمک فراستینگ وانیلی گرد کنید. سپس کیک را در یخچال بگذارید تا بافتش متراکم شود. در ادامه کیک را در شکلات ذوب شده بغلتانید. برای طراحی کیک به شکل چشم، شکلات ذوب شده را با رنگ خوراکی قرمز ترکیب کنید. رگ‌ها را رسم کنید و روی آن را دراژه‌های شکلاتی رنگارنگ و چیپس شکلات بگذارید. برای طرح مومیایی هم اول چشم‌های شکلاتی را روی کیک بگذارید و بعد با شکلات ذوب شده روی آن خطوط را ایجاد کنید.

یخ‌های هالووینی

چند دستور تزئین برای خوراکی‌های هالووین

در جشن هالووین هیچ چیزی مثل دیدن یخ‌هایی که از آن کرم بیرون زده، درست وسط نوشیدنی، هیجان انگیز نخواهد بود. یک قالب یخ سیلیکونی بردارید و آن را با پاستیل کرمی شکل و آب پر کنید.

تخم مرغ عنکبوتی

چند دستور تزئین برای خوراکی‌های هالووین

این دستور مخصوص هالووین مناسب کسانی است که دوست دارند بچه‌ها خوراکی‌های سالم و مقوی استفاده کنند. برای تهیه آن فقط لازم است تخم مرغ را بپزید و از زیتون سیاه برای بدنه‌ی عنکبوت و از زیتون سبز برای پا‌های آن استفاده کنید. برای خوشمزه‌تر شدن آن میتوانید زرده تخم مرغ‌ها را با سس مایونز، نمک و سس خردل مخلوط کنید و بعد روی سفیده‌ها قرار دهید.

کیک خونی با شکر شیشه ای

چند دستور تزئین برای خوراکی‌های هالووین

ابتدا یک کیک ساده بپزید. آن را به شکل مکعب برش دهید. روی مکعب‌ها را با مخلوط آب، شکر، سیروپ ذرت و وانیل بپوشانید. چند دقیقه بعد روی آن‌ها را چند قطره رنگ خوراکی قرمز بپاشید. حالا شکر را با سیروپ ذرت، آب و کرم تاتار حرارت دهید تا شفاف شود. روی یک سطح تخت بریزید تا سفت و شیشه‌ای شکل شود. آن را با احتیاط بشکنید. مراقب دست هایتان باشید، چون تیز است. کمی رنگ خوراکی قرمز رویش بزنید و آن را در کیک‌ها فرو کنید تا خوراکی حال به هم زن (اما متاسفانه خوشمزه) شما آماده شود.

کوکی هیولا

چند دستور تزئین برای خوراکی‌های هالووین

چون احتمال می‌دهم هنوز از دیدن عکس قبلی کمی حالتان گرفته باشد، این دستور مخصوص هالووین را لطیف و رنگارنگ انتخاب کردم. برای تهیه این دستور باید کوکی به شکل‌های متنوع تهیه کنید. بعد روی آن‌ها را با رویال آیسینگ به رنگ‌های مختلف تزیین کنید. برای چشم‌ها هم میتوانید از فوندانت سفید رنگ استفاده کنید یا به صورت آماده بخرید.

پای کدو تنبل هالووین

چند دستور تزئین برای خوراکی‌های هالووین

برای تهیه این پای جذاب باید پوره کدو تنبل را با شکر قهوه‌ای و ادویه پای کدو تنبل مخلوط کنید. خمیر پای را برش دهید و به شکل کدو تنبل درآورید. مخلوط پوره کدو را روی خمیر بگذارید. بخش دیگر خمیر را به کمک چاقو به شکل طرح‌هایی هالووینی درآورید و آن را روی پای بگذارید و لبه‌های دو خمیر را بهم وصل کنید. ۲۰ دقیقه در فر بپزید و نوش جان کنید.

بستنی شبحی

چند دستور تزئین برای خوراکی‌های هالووین

این بستنی علاوه بر بزرگ‌ترها، یک گزینه ایده آل برای بچه هاست. خامه فرم گرفته را با شیر غلیظ شده و شیر نارگیل مخلوط کنید. در فریزر بگذارید. بعد با شکلات تلخ ذوب شده و شکلات چیپسی به شکل چشم تزیین کنید.

پیتزا مومیایی

چند دستور تزئین برای خوراکی‌های هالووین

پانزدهمین دستور مخصوص هالووین غذایی است که تقریبا همه عاشقش هستند. برای تهیه پیتزا مومیایی کمی سس پیتزا روی نان بزنید. روی آن پنیر موزارلا بریزید و بعد روی آن برش‌های نازک کدو سبز قرار دهید. تا شبیه مومیایی شود. برای چشم‌ها هم از زیتون استفاده کنید.

میلک شیک کدو تنبل

چند دستور تزئین برای خوراکی‌های هالووین

برای تهیه این میلک شیک نارنجی رنگ و جذاب باید شیر را به همراه کدو تنبل، کمی دارچین، جوز هندی و مقداری عسل در مخلوط کن بریزید و از آن لذت ببرید. میتوان این نوشیدنی را با انواع شکلات به طرح شبح، ماگ‌های طرح دار هالووینی یا نی‌هایی که سرشان عروسک هیولایی دارند، سرو کرد.

کوکی اسکلتی

چند دستور تزئین برای خوراکی‌های هالووین

تهیه این کوکی خیلی آسان است. فقط باید خمیر کوکی را به شکل سر اسکلت درآورید. آن را بپزید. در شکلات سفید ذوب شده غوطه ور کنید تا کاملا شکلاتی شود. سپس روی آن را با انواع شکلات‌ها و آبنبات‌ها و ترافل‌های رنگی تزیین کنید. برای لبخند اسکلت هم میتوانید از سس شکلاتی استفاده کنید.

کیک تابوتی

چند دستور تزئین برای خوراکی‌های هالووین

در این دستور مخصوص هالووین باید یک کیک شکلاتی یا هر کیک دلخواه دیگری تهیه کنید. آن را به شکل تابوت برش بزنید. روی کیک را با خرده بیسکویت یا پودر کاکائو پر کنید. به کمک مخلوط خامه، کره، پنیر خامه ای، شکر و ماسوره روی آن تار عنکبوت بکشید. یا میتوانید روی یک کیک مستطیلی فقط از طرح تار عنکبوت کمک بگیرید و کیک تار عنکبوت تهیه کنید.

مارشمالو مریخی برای بچه‌ها

چند دستور تزئین برای خوراکی‌های هالووین

یک چوب آبنبات را داخل مارشمالو قرار دهید. آن را داخل شکلات ذوب شده بزنید. سپس در شکر رنگی بغلتانید تا شکر‌ها به آن بچسبد. حالا روی آن‌ها را با ترافل رنگی، شکلات به شکل چشم، پاستیل و … تزیین کنید.

پای دندان خون آشام

چند دستور تزئین برای خوراکی‌های هالووین

آخرین دستور مخصوص هالووین مربوط به یک پای خون آشامی است. برای تهیه این پای مقداری پنیر خامه‌ای به همراه کره گردویی داخل خمیر پای بگذارید. خمیر را روی هم بگذارید و در فر بپزید. سپس آن‌ها را در مربای آلبالو بزنید و مارشمالو‌هایی که به شکل دندان نیش برش داده اید را مابین خمیر پای قرار دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      فقط شیرینی مشهدی

    • بدون نام

      هالوین چه ربطی به ما داره?! ما تو ایران در شرایط هالوین واقعی زندگی میکنیم..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوبه اولش خودش نوشته هالوین به فرهنگ ما ربط نداره فقط برای سرگرمی گذاشته. بخون حداقل مطلبو

    • طاهری

      درسته برای شادی دنبال بهانه نباید بود ولی به شخصه معتقد به پخت شله زرد نزری برا هالووین نیستم و چهارشنبه سوری خودمون چی کم داره از هالوین چرا اون نباید جشن بگیریم ولی هرروقت امریکایی ها حنابندون گرفتن اونوقت مام ارایش هالووینی بکنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی خندیدم لایک داری

    • بهروز

      ، این وظیفه ما و البته مسئولین هست که سنت های خودمون مثل سیزده بدر( که‌ به علل نامعلوم در رسانه ها سالهاست به اسم روز طبیعت نامیده میشه)،، چهارشنبه سوری( که متاسفانه تبدیل به مراسم انفجار شده)،، نوروز، جشن مهرگان( که متاسفانه کلا نیست).
      رو به جهانیان معرفی کنیم و اونا رو تشویق به برگزاری و آشنایی کنیم، حالا با هالوین یا ولنتایین هم آشنا باشیم ضرر نداره،،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جشن سده

      • بدون نام

        خیلی خیلی قشنگ هستن

    • بدون نام

      قشنگه
      ولی برای درست کردن شیرینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج