جاباما
۱۰۵۳۵۱۱
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

استیلی به جای تیم امید در پیکان

تلاش‌های باشگاه پیکان برای انتخاب مربی جدید ادامه دارد و به نظر می‌رسد با توجه به نزدیک بودن به مسابقات ظرف امروز و فردا سرمربی جدید تیم تعیین خواهد شد.

ورزش سه: تلاش های باشگاه پیکان برای انتخاب مربی جدید ادامه دارد و به نظر می رسد با توجه به نزدیک بودن به مسابقات ظرف امروز و فردا سرمربی جدید تیم تعیین خواهد شد.

به نظر می رسد در بین گزینه هایی که برای هدایت تیم پیکان معرفی شده حمید استیلی شانس بیشتری برای برعهده گیری هدایت خودروسازان دارد. هومن افاضلی که از او به عنوان یکی از گزینه های مربیگری تیم پیکان معرفی می شد ساعاتی پیش در مصاحبه ای به طور رسمی اعلام کرد صحبتی از سوی باشگاه پیکان با وی نشده و این بدین معنی است که گزینه مربیگری پیکان نیست. از سویی بعید است باشگاه مس رفسنجان راضی به آزاد کردن محمد ربیعی برای حضور در پیکان شود و باشگاه نفت مسجد سلیمان هم دوست دارد مجتبی حسینی به قرارداد خود با این باشگاه پایبند باشد.

گفته می شود باشگاه پیکان هم چنین مذاکراتی را با مهدی تارتار مربی موفق فصل گذشته تیم نفت مسجد سلیمان داشت که با این مربی به توافق مالی دست پیدا نکرد؛ پیش از این نساجی هم خواهان بخدمت گیری مهدی تارتار بود که این مربی بعد از مذاکره با باشگاه نساجی و هم چنین بررسی شرایط فنی تیم تصمیم گرفت هم چنان بیرون از گود باشد تا سر فرصت هدایت یکی از تیم های خوب لیگ برتر را برعهده بگیرد. در چنین شرایطی گفته می شود حمید استیلی شانس زیادی برای حضور در اردوی تیم پیکان داد. حمید استیلی قرار بود هدایت تیم امید را در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا برعهده داشته باشد که سال آینده در تهران برگزار خواهد شد. به دلیل شیوع ویروس کرونا هنوز تمرینات این تیم آغاز نشده است و شاید پیکان بهترین فرصت برای حمید استیلی برای بازگشت دوباره به لیگ برتر باشد.

اکبر محمدی - مدیر عامل باشگاه پیکان رابطه خوبی با حمید استیلی دارد. او به عنوان رییس کمیته جوانان پیش تر همراه حمید استیلی سرمربی تیم امید در مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو همکاری نزدیکی با هم داشتند و به افکار هم نزدیک هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هیس

      حمید استیلی تیم امید؟؟؟

    • بدون نام

      آخه مدیران پیکان چرا اینقده کوتاه فکر هستند استیلی انسان خوب وبا شخصیتیه اتفاقاً فوتبالیست خوبی هم بود ولی خدا وکیلی تو عرصه مربیگری واقعاً فاجعه است هر جا رفته اون تیم وارد بحران شده یا سقوط کرده .
      اگه مدیران پیکان بدونن در صورت سقوط چقدر باید هزینه بکنن و چقدر سختی بکشن تا دوباره بیان لیگ برتر قطعاً با دست مزد تار تار یا ویسی کنار میان

    • savash

      سال پیش تیم امید را قهرمان کرد...!!!!!حالا هم میخواد تکرار کنه،،،،،واقعا ما چجوری مردمی هستیم که از یک سوراخ چند بار باید گزیده بشیم؟؟؟

    • بدون نام

      بعداز قهرمان کردن تیم امید ، الان نوبت پیکان هست که قهرمان لیگ بشه

    • سجاد خیاط

      بی انصاف نباشیم استیلی با توجه به اینکه فرناز جون مثل همیشه یه دفه ول کرد رفت خیلی تیم خوبی ساخته بود خداییش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج