۱۰۵۳۵۵۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

یتیم‌خانه داوری فوتبال ایران

انتخاب دوباره فریدون اصفهانیان، نمی‌تواند آینده درخشانی را برای داوری فوتبال ایران رقم بزند، زیرا به نظر می‌رسد این انتخاب، هدفی غیر از پیشرفت داوری دارد.

خبرگزاری ایسنا: انتخاب دوباره فریدون اصفهانیان، نمی‌تواند آینده درخشانی را برای داوری فوتبال ایران رقم بزند زیرا به نظر می‌رسد این انتخاب، هدفی غیر از پیشرفت داوری دارد.

هنوز هم هیچ عقل سلیمی در داوری نتوانسته انتخاب دوباره فریدون اصفهانیان را به عنوان راس داوری فوتبال ایران قبول کند؛ انتخابی که بدون در نظر گرفتن کارنامه قبلی سرپرست فعلی این کمیته بود و حالا هم معلوم نیست در ۳ ماه سرپرستی این بازنشسته فدراسیون فوتبال چه اتفاقاتی خواهد افتاد. کمیته‌ای که بعد از رفتن اصفهانیان دست به دست چرخید و نه هدایت‌الله ممبینی و نه اسماعیل صفیری نتوانستند آن‌طور که باید و شاید در مسیر پیشرفت داوری قدم بگذارند.

کمیته داوران در فدراسیون فوتبال تبدیل به یتیم‌خانه‌ای شده است که مسئولیت آن دست به دست می‌شود و هنوز هم کسی نتوانسته به آن سر و سامان دهد. در فاصله کمتر از یک هفته تا شروع لیگ هنوز اتفاق مثبتی برای داوری فوتبال ایران نیفتاده است و نمی‌توان از داوری در لیگ بیستم انتظار زیادی داشت.

سوال اصلی اینجاست که آیا کمیته تحت نظر اصفهانیان این بار با دپارتمان داوری و علیرضا سهرابی همسو می‌شود؟ رویکرد اصفهانیان در دوره قبلی ریاست او بر کمیته نشان داده او خواهان در دست داشتن قدرت است زیرا در آن زمان، وی هم ریاست کمیته را بر عهده داشت و هم مسئولیت‌های "دپارتمان بی‌رئیس" را بر عهده گرفته بود و علاقه‌ای هم به انتخاب مسئول برای آن نداشت.

به زعم نظر بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان داوری، انتخاب اصفهانیان به عنوان سرپرست کمیته داوران، انتخابی استراتژیک برای رای آوردن حیدر بهاروند در انتخابات است. این دیدگاه یعنی وضعیت داوری، شرایط داوران و بهبود آن برای سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال اهمیت چندانی ندارد و تنها چیزی که برای او مهم است، رای آوردن در انتخابات فدراسیون فوتبال با کمک گرفتن از ارتباطات فریدون اصفهانیان است. حالا این یتیم‌خانه فدراسیون فوتبال روزهای عجیبی را پشت سر می‌گذارد و معلوم نیست داوری فوتبال ایران در لیگ بیستم چه حواشی را پشت سر خواهد گذاشت اما به احتمال زیاد نقش اول این حواشی، مرد بازنشسته کمیته خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دیاباته

      بااین داوریهای که میکنید..پول مفت هم واسه شما زیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج