۱۰۵۳۵۶۰
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال مثل پرسپولیس شد

استقلال پس از چند فصل، توانسته تا جایی که ممکن بوده است، اسکلت تیم خود را حفظ کند.

خبرگزاری ایسنا: استقلال پس از چند فصل،‌ توانسته تا جایی که ممکن بوده است،‌ اسکلت تیم خود را حفظ کند.

تیم فوتبال استقلال این روزها خود را برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند. آبی‌پوشان پایتخت زیر نظر محمود فکری، ۶ روز فرصت دارند تا خود را به درجه‌ بالای آمادگی برسانند تا در روز ۱۷ آبان مقابل مس رفسنجان صف‌آرایی کنند. در این مدت اتفاقات زیادی برای آبی‌ها افتاد و باعث شد این تیم درگیر حواشی مختلفی شود. از تغییرات کادر مدیریت گرفته تا تغییراتی که در روز گذشته در کادر پزشکی تیم رخ داد.

فضای ملتهب استقلال همچنان وجود دارد و هر روز شاهد چالش‌های تازه هستیم اما یک اتفاق مثبت، باعث شده آبی‌ها به آینده خود امیدوار باشند و آن هم ماندن بازیکنان مهم تیم است. شیخ دیاباته و هرویه میلیچ از بازیکنان مهم تیم استقلال بودند که با هماهنگی‌های انجام شده بالاخره در جمع آبی‌پوشان ماندنی شدند و در فصل آینده برای استقلال بازی می‌کنند. البته باید در نظر گرفت که میلیچ قرارداد خود را با استقلال فسخ کرده بود و می‌توانست به هر تیم دیگری برود و حتی می‌توانست به خاطر دیرکرد در پرداخت مطالبات خود از باشگاه استقلال شکایت کند که این اتفاق رخ نداد و این بازیکن با گرفتن بخشی از طلب خود به استقلال بازگشت.

البته باید این را هم در نظر گرفت که استقلال دو بازیکن بسیار مهم خود یعنی علی کریمی و روزبه چشمی را از دست داد؛ بازیکنانی که حضورشان در تیم باعث می‌شد استقلال در فصل آینده لیگ برتر، قدرتمندتر از همیشه در این مسابقات ظاهر شود. غیر از این دو بازیکن، در لیست خروجی استقلال بازیکن قابل توجهی نیست که آبی‌پوشان جای خالی‌شان را احساس ‌کنند. البته باید نگرانی‌هایی در خصوص قرارداد مهدی قایدی داشت که هنوز وضعیت قرارداد این بازیکن با استقلال مشخص نشده است و باید دید در آینده چه اتفاقاتی برای این بازیکن رخ می‌دهد.

استقلال در این فصل بابک مرادی، سید احمد موسوی، متین کریم‌زاده، رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، مهدی‌ مهدی‌پور و محمد نادری به جمع خود اضافه کرده است. بازیکنانی که اغلب‌شان کارنامه خوبی در تیم‌های قبلی خود داشته‌اند و این بار باید برای استقلالی بازی کنند که شرایط متفاوتی دارد و بازیکنان زیادی بوده‌اند که در استقلال عملکرد بسیار بدی داشته‌اند. همچنین علی دشتی، محسن کریمی، محمد بلبلی، روزبه چشمی، عظیم گوک، علی کریمی از بازیکنان خروجی استقلال هستند و میلاد زکی‌پور هم در آستانه جدایی از استقلال قرار دارد.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های استقلال در این چند فصل اخیر، حفظ شدن اسکلت‌بندی تیم است که به نظر می‌رسد در این فصل توانسته تا حد قابل توجهی به آن برسد. نباید فراموش کنیم این مساله برگ برنده پرسپولیس، رقیب سنتی آبی‌پوشان در سال‌های اخیر بوده است. مشکلات مدیریتی و کادر فنی هم در جمع سرخ‌پوشان پایتخت هم وجود داشته است اما حضور بازیکنانی که سال‌ها در کنار هم بوده‌اند، باعث شده تا این تیم بتواند نتایج خوب خود را حفظ کند.

با تمام این اتفاقات باید دید چه سرنوشتی در انتظار آبی‌پوشان پایتخت است. هواداران استقلال با آمدن محمود فکری انتظارات قابل توجهی دارند و این مساله را فکری و کادر فنی‌اش به خوبی می‌دانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • f. h

      اینا اسکلتشونم حفظ کنن گواردیولا و مسی رو هم بیارن آخرش نایب قهرمان میشن

    • بدون نام

      به محمود فکری توصیه میکنم اجازه بازیکن سالاری وباند بازی را دراستقلال ندهند وگرنه درادامه به مشکل خواهند خورد .

    • بدون نام

      بشین تا بگیره
      الکیسه

    • پرسپولیس

      به بازیکن شاکله نیست که شخصیت میخواد که...

    • بدون نام

      کجا مثل پرسپولیس شد جدا شدن طارمی .احمد زاده.محرمی در زمان بسته شدن پنجر های نقل وانتقالت ایا اگر استقلتل یا هر تیم دیگری تجربه کرده بود میتونست روپاش بایسته یخورده انصاف داشته باشید این همه از این تیم لوس وننر حمایت همه جانبه نکنید که امسال هم هیچی نمیشه چون خدا جا حق نشسته

    • شیش درچار

      نادی الکیسه هیچوقت مثل پرسپولیس نمیشه چون هویت وشخصیت نداره..

    • عشقپولیسی

      چطور اسکلت تیم حفظ شده ک هر سال چند بازیکن خوب پرسپولیس جدا میشن.ما با پنجره بسته رفتیم فینال آسیا.تیم باید از ریشه درست باشه وگرنه هر سال با یک جین بازیکن خریدن تیم ب جایی نمیرسه.

    • بدون نام

      کیسه حکومتی پارسال همه بازیکنهای مسن وپابه سن گذاشتشو اونهم بانظر کادرفنیش بیرون کردوبجاش ۲۰بازیکن جوان وبهترینهای لیگ برتری روجذب کرد.این همه پول ازکجااومد؟
      این سومین باره که پنجره پرسپولیس بسته میشه وهرسه بارکیسه حکومتی باحمایتهای بی دریغ بابامسعودشون هرکی روخواستن ،جذب کردن.
      هوچیگری برای یک کیسه کش حدومرزی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج