۱۰۵۳۶۵۳
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

لرستان را تعطیل کنید؛ گرسنگی بهتر از مرگ است

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۱۲۳ تخت از ابتدای شیوع کرونا در استان به مبتلایان این ویروس اختصاص یافته بود که این تعداد اکنون به ۷۷۳ تخت رسیده است.

ایرنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۱۲۳ تخت از ابتدای شیوع کرونا در استان به مبتلایان این ویروس اختصاص یافته بود که این تعداد اکنون به ۷۷۳ تخت رسیده است.

محمدرضا نیکبخت در جلسه اجرای طرح مواسات در محل بیت امام جمعه خرم‌آباد افزود:‌ با توجه به پیش‌بینی های صورت گرفته در خصوص روند افزایشی مبتلایان به کرونا، تعداد تخت‌های مربوط به مبتلایان این ویروس در استان به زودی به ۸۲۰ عدد می رسد.

وی اظهار داشت: هر شبانه‌روز به اندازه جمعیت یک مینی‌بوس از مردم استان بر اثر کرونا جان خود را از دست می دهند بنابراین از مدیران درخواست می‌کنم لرستان را به مدت ۲ هفته تعطیل کنند چراکه در شرایط کنونی گرسنه ماندن بهتر از مردن است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: باتوجه به پیش‌بینی اعتبارات اندک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه مبارزه با کرونا، این دانشگاه ۴۸ میلیارد تومان برای خرید ماسک، تجهیزات حفاظتی بیمار و کیت تشخیص ویروس کرونا تسهیلات گرفته است.

نیکبخت راهکار مهم کنترل کرونا در لرستان را پیشگیری از برگزاری عروسی، عزا و تجمعات دانست و گفت: پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در کشور توزیع می‌شود که از نماینده ولی‌فقیه در استان درخواست داریم لرستان را برای جذب هرچه بیشتر این اعتبارات یاری کند.

تا هشتم آبان ماه ۴۰ هزار و ۸۱۶ لرستانی به کرونا مبتلا و از این تعداد ۸۱۳ نفر فوت شده‌اند و تمام محدودیت‌های کرونایی تا ۱۶ آبان در این استان تمدید شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته امثال تو وخانواده ات که شکمتان همیشه پر است چند روز گرسنگی بنظرتون نمیاد چون از چریهای ذخیره شده استفاده میکنین ولی برای اونائی که همین الان هم از گرسنگی رنج میبرن و در به در دنبال یه لقمه نون برای زن وبچه هستن گرسنگی اضافه بعنی همون مرگی که تو ازش میترسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج