۱۰۵۳۶۷۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مصوبه مالیات از خانه‌های خالی اصلاح می‌شود

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی ایرادات شورای نگهبان نسبت به مصوبه اخذ مالیات از خانه های خالی و اصلاح این مصوبه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

ایسنا: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی ایرادات شورای نگهبان نسبت به مصوبه اخذ مالیات از خانه های خالی و اصلاح این مصوبه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

مهدی طغیانی با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز(یکشنبه) کمیسیون اقتصادی گفت: لایحه توسعه منطقه آزاد اقتصادی انزلی اعاده شده از سوی شورای نگهبان که پیش از این هم یک بار به مجمع تشخیص مصلحت ارسال شده بود، در این نشست با حضور بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این لایحه به صورت منفصل است و باید قطعات مختلفی به منطقه اصلی الحاق شود که این موضوع جای بحث دارد. مجمع تشخیص مصلحت دو ایراد نسبت به این لایحه مطرح کرد و شورای نگهبان هم با استناد به مغایرت برخی قسمت‌های این لایحه با سیاست های کلی نظام از آن ایراد گرفت که در این جلسه نمایندگان نظرات موافق و مخالف خود را مطرح و مقرر شد، تصمیم‌گیری نهایی درباره آن در جلسه بعدی کمیسیون انجام شود.

طغیانی با اشاره به بررسی ایرادات شورای نگهبان نسبت به مصوبه اخذ مالیات از خانه های خالی گفت: شورای نگهبان طی نامه‌ای به مجلس ۵ ایراد نسبت به این مصوبه مطرح کرده بود که در این نشست اصلاح شد.

وی یادآور شد: یکی از ایرادات در مورد افرادی بود که تصمیم به فروش یا اجاره خانه دارند اما منازلشان فروش یا اجاره نمی‌رود بنابراین براساس اصلاحات قرار شد، این املاک با قیمت کارشناسی در سامانه املاک و اسکان ثبت شود و باز هم در صورت عدم فروش یا اجاره با آن قیمت، مالکان این منازل از قانون اخذ مالیات از خانه‌های خالی معاف شوند که گزارش این مصوبه هم به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج