۱۰۵۳۷۵۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کرونا بیخ گوش فرنگی‌کاران تیم ملی

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان پس از ابتلاء به ویروس کرونا گفت: امیدوارم دیگر فرنگی‌کاران حاضر در اردوی تیم ملی به این ویروس مبتلاء نشده باشند.

خبرگزاری ایسنا: دارنده مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان پس از ابتلاء به ویروس کرونا گفت: امیدوارم دیگر فرنگی‌کاران حاضر در اردوی تیم ملی به این ویروس مبتلاء نشده باشند.

محمدرضا گرایی در گفت‌وگویی درباره ابتلای خود به ویروس کرونا، اظهار کرد: اردو که تمام شد بلافاصله تست دادم که مثبت اعلام شد. در خانه قرنطینه هستم و بدن‌درد دارم و سرفه می‌کنم.

فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران، افزود: ۳ یا ۴ روز آخر اردوی تیم ملی حالم بد شد و به همین دلیل تمرین نمی‌کردم. به همین خاطر بلافاصله پس از پایان اردو تست دادم که متاسفانه مثبت شد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به منفی‌شدن تستش در ابتدای ورود به اردو، آیا در اردوی تیم ملی به کرونا مبتلا شده یا خیر؟، گفت: پیش از برگزاری لیگ و همچنین قبل از ورود به اردو تست کرونا دادم که منفی اعلام شد. نمی‌دانم در اردو کرونا گرفتم یا نه. به هر حال امیدوارم مشکلی برای سایر کشتی‌گیران به‌وجود نیاید. این خطر نه فقط برای من بلکه برای همه کشتی‌گیران تیم ملی وجود دارد اما امیدوارم مشکلی برای کسی پیش نیاید.

گرایی که به دلیل ابتلا به کرونا شدیدا سرفه می‌کرد، در پاسخ به این سوال که با این اوصاف آیا شانسی برای حضور در رقابت‌های جهانی دارد یا خیر؟، گفت: طول درمان این بیماری خیلی زیاد نیست، کمتر از دو هفته دیگر بار دیگر تست کرونا می‌دهم و امیدوارم آن را شکست دهم. چهل روز تا رقابت‌های قهرمانی جهان زمان داریم و می‌توانم در این فرصت به میدان بازگردم.

وی افزود: توکل به خدا دارم و باید ببینم فدراسیون و کادر فنی تیم ملی چه برنامه‌ای برای من دارند. امیدوارم شر این ویروس هرچه زودتر از سر مردم ایران و جهان کوتاه شود و هیچ فردی به کرونا مبتلا نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج