جاباما
۱۰۵۳۸۳۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تردید در مورد حضور سردار در بازی با بوسنی

سردار برای سومین هفته متوالی در ترکیب تیم زنیت به میدان نرفت. او پیش از بازی با خیمکی در دیدار با روبین و دورتموند هم به دلیل سرماخوردگی نتوانست زنیت را همراهی کند.

ورزش سه: سردار برای سومین هفته متوالی در ترکیب تیم زنیت به میدان نرفت. او پیش از بازی با خیمکی در دیدار با روبین و دورتموند هم به دلیل سرماخوردگی نتوانست زنیت را همراهی کند.

این اتفاق احتمالا حضور سردار آزمون را در بازی دوستانه ایران - بوسنی در هاله ای از ابهام قرار می دهد. مسابقه ای که قرار است ۲۲ آبان در بوسنی برگزار شود. پیش از این باشگاه زنیت به طور رسمی اعلام کرد سردار آزمون از سوی اسکوچیچ برای همراهی تیم ملی فوتبال ایران در بازی با بوسنی دعوت شده است. دوری سه هفته ای سردار از میادین که ممکن است تا پیش از بازی با بوسنی هم ادامه داشته باشد؛ شاید اسکوچیچ را مجاب کند که برای دیدار با بوسنی به سردار آزمون استراحت دهد.

خوشبختانه بر اساس خبری که پیش از این سماک - سرمربی تیم زنیت اعلام کرده بود سردار مبتلا به ویروس کرونا نشده است. او به دلیل سرماخوردگی شدید در سه هفته اخیر نتوانست زنیت را در بازی هایش همراهی کند. زنیت دیشب با شکست خیمکی به طور موقت به صدر جدول روسیه رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج