۱۰۵۳۹۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کشف ۳ پاتوق تهیه و توزیع موادمخدر

سرپرست فرماندهی انتظامی مشهد از اجرای طرح گسترده امنیت محله محور در مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ حجت نیک‌مرام امروز هفتم اردیبهشت ماه در نشست خبری با اشاره به دستگیری مردی ۳۵ ساله در محدوده کلانتری سجاد مشهد در راستای اجرای این طرح اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های مردمی در خصوص سرقت‌های داخل خودرو روز گذشته ماموران کلانتری سجاد به مردی با موتور سه‌چرخه که در محدوده بلوار سجاد و آزاد‌شهر پرسه می‌زد، مشکوک شدند و در حین ارتکاب جرم وی را دستگیر کردند که تاکنون به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

وی از دستگیری سارق پژو در محدوده کلانتری سجاد خبر داد و خاطرنشان کرد: این فرد در حین سرقت یک دستگاه خودرو ۲۰۶ دستگیر شد و تاکنون به بیش از ۶۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.

دستگیری ۶ سارق در محدوده کلانتری ۱۵ سناباد

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به گزارش‌های مردمی در خصوص سرقت خودرو که آخرین آن مربوط به یک خودرو اوپتیما بود، تصریح کرد: در این رابطه یک دختر و پسر جوان دستگیر شدند که در اعترافات آنان معلوم شد متهم دختر از مسئله سرقت آگاهی نداشته اما فعلا به‌ عنوان همدست متهم دستگیر است.

نیک‌مرام درباره گزارش چند مورد کیف‌قاپی در محدوده خیابان دانشگاه عنوان کرد: در این راستا دو جوان معتاد به شیشه دارای یک موتورسیکلت با پلاکی گل‌آلود دستگیر شدند که به چند فقره زورگیری نیز متهم هستند.

وی از دستگیری دو نفر سارق موتورسیکلت و یک کیف‌قاپ در محدوده کلانتری سناباد خبر داد که در مناطق مختلف مشهد اقدام به کیف‌قاپی کرده‌اند.

فرمانده انتظامی مشهد از کشف سه منزل مسکونی که تبدیل به مرکز تهیه و توزیع موادمخدر شده بود در محدوده کلانتری ۳۷ سیدی خبر داد و اظهار کرد: در این راستا دو مرد و یک زن ۴۷ ساله دستگیر شدند و مقادیری موادمخدر در این رابطه کشف شد.

وی به دستگیری یک موبایل‌قاپ در محدوده کلانتری ۱۷ مصلی اشاره کرد و گفت: در این رابطه محسن، جوانی ۲۳ ساله که با یک آپاچی قرمز رنگ و با تهدید چاقو و افشانه فلفلی اقدام به سرقت گوشی موبایل می‌کرد در حال انجام سرقت دستگیر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج