۱۰۵۴۰۴۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

سنای آمریکا فروش اف-۳۵ را محدود می‌کند

یک وبسایت تخصصی آمریکایی امروز (دوشنبه) از پیش‌نویس قانونی پرده برداشت که سنا در حال تهیه آن است، طبق این پیش‌نویس باید کشورهای راغب به خرید جنگنده‌های اف-۳۵ به عدم خرید سلاح‌های خارجی پیشرفته مثل موشک‌های اس-۴۰۰ روسیه متعهد باشند.

ایسنا: یک وبسایت تخصصی آمریکایی امروز (دوشنبه) از پیش‌نویس قانونی پرده برداشت که سنا در حال تهیه آن است، طبق این پیش‌نویس باید کشورهای راغب به خرید جنگنده‌های اف-۳۵ به عدم خرید سلاح‌های خارجی پیشرفته مثل موشک‌های اس-۴۰۰ روسیه متعهد باشند.

وبسایت "Breaking Defense" اعلام کرد، سنای آمریکا روی پیش‌نویس قانونی کار می‌کند که طبق آن فروش سلاح‌های پیشرفته به سایر کشورها به ویژه جنگنده‌های اف-۳۵ با محدودیت‌های تحمیلی در مورد خرید به روزترین فناوری‌های خارجی مانند سامانه اس-۴۰۰ روسیه که مشابه آمریکایی خود را تهدید می‌کند، همراه است.

این وبسایت متخصص در امور نظامی اعلام کرد، از دیگر پیش‌نویس‌هایی که در آمریکا در دست بررسی است، طرحی است که الیوت انگل، نماینده حزب دموکرات ارائه کرده است، طبق این طرح باید از کشورهای خاورمیانه مایل به خرید جنگنده‌های نسل پنجم اف-۳۵ و دیگر سلاح‌های پیشرفته آمریکا، اهداف و برنامه خود در مورد استفاده از این سلاح‌های خریداری شده را به واشنگتن توضیح دهند.

وبسایت مذکور نوشت، کشورهایی که عضو ناتو نیستند مثل فنلاند و سوئیس در فکر خرید اف-۳۵ هستند. این کشورها هم باید به پیش قانون مذکور در صورت تصویب متعهد باشند.

پیش از این وبسایت مذکور اعلام کرده بود، آمریکا فروش نسل پنجم جنگنده‌های اف-۳۵ به امارات را با امکان دسترسی مستقیم این کشور به ماهواره‌های سرّی سیستم شناسایی زودهنگام موشک‌های بالستیک جبران خواهد کرد.

مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد، برتری نظامی رژیم صهیونیستی در خاورمیانه پس از فروش احتمالی جنگنده‌های اف-۳۵ به امارات ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج