جاباما
۱۰۵۴۱۲۹
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

نوروزی: به پزشک تیم من توهین شد

رئیس پیشین کمیته پزشکی استقلال گفت: شاید اگر فکری همان اول سه بازیکن را برای دلجویی نزد دکتر ستوده می فرستاد این اتفاقات نمی افتاد.

خبرگزاری فارس: دکتر امین نوروزی در خصوص اتفاقات رخ داده بین او و بازیکنان و کادر فنی استقلال اظهار داشت: من با محمود فکری دوست هستم ولی همه باید پایبند به اصول اخلاقی و حرفه ای باشند. متاسفانه چند سال است اصول حرفه ای در باشگاه ما رعایت نمی شود.

وی افزود: چند سال است که می گویم تست پزشکی و حضور بازیکنان زیر نظر مجموعه کادر پزشکی صورت بگیرد. من در فرودگاه قطر چیزی دیدم که شاید اگر آقای فکری آن صحنه را می دید همان کار را با بازیکنی که الان کنار گذاشته انجام می داد. به پزشک تیم من توهین شد و قداست همکارم زیر سوال رفت. از روزی که به ایران آمدم این حس منتقل می شد که می خواهند از آن نفرات جانبداری شود.

نوروزی ادامه داد: دکتر ستوده مورد بی حرمتی شدید قرار گرفت. انتظار من از باشگاه استقلال مدیریت بود. فکری انسانی اخلاق گرا است ولی اگر از روز اول این ۳ بازیکن را نزد دکتر ستوده می فرستاد تا از او دلجویی کنند شاید این مشکل به وجود نمی آمد. آن بی احترامی کار ناشایستی بود. سرپرست محترم باید آن موضوع را مدیریت می کرد.

وی تصریح کرد: سرپرست طوری مصاحبه می کند که بد جلوه داده می شود ولی من اصول اخلاقی را از امثال حجازی، پورحیدری، نصرالله عبداللهی و حتی امیر قلعه نویی یاد گرفتم.. آقای مددی ۱۵ مهرماه از من خواهش کرد شما مبلغی را طلبکاری ولی به خاطر بحث مجوز حرفه ای شدن باید آن را ببخشی که من گفتم من به خاطر استقلال این کار را می کنم. حتی دکتر ستوده با وجود ناراحتی که داشت، طلب خود را بخشید.

دکتر نوروزی در برنامه فوتبال برتر گفت: همه بازیکنان استقلال مثل بچه های من هستند ولی مساله شخصی نیست که از آن بگذرم. موضوع من باشگاه استقلال است که طراحی مدیریت در بحران ها را داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      دکتر جان، مرام و معرفت خیلی وقت که در فوتبال ما از بین رفته!!!!!

    • بدون نام

      دیشب داشت برگشتش به اس اس جور میشد میثاقی حرفاشو قطع کرد نذاشت کار درست بشه

      پاسخ ها

      • سالار

        برو دست خدا با این افکار پوسیده و نادرست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج