جاباما
۱۰۵۴۱۴۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ویسی: در پیکان کاری کردند به بن‌بست برسیم

سرمربی پیکان از دلایل قطع همکاری با این تیم صحبت کرد.

خبرگزاری ایلنا: عبدالله ویسی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر در خصوص حواشی ایجاد شده برای ادامه همکاری‌اش با پیکان عنوان کرد: متاسفانه با شروع تمرینات فصل جدید اهمال‌کاری‌هایی شد که ناراحتی من و کادر فنی تیمم را به همراه داشت. هرچه تلاش کردیم شرایط روز به روز بهتر نشود، این اتفاق نیفتاد و در آخر به بن‌بستی رسیدیم که الان نمی‌شود درباره آن صحبت کرد.

او ادامه داد: روز دوشنبه با یکی از مسوولان بزرگ شرکت ایران خودرو جلسه خیلی خوبی داشتم و قرار است ظهر امروز (سه‌شنبه) هم دیداری با آقای مقیمی، مدیر کارخانه داشته باشم. امیدوار هستم با درایت ایشان مشکل به وجود آمده حل شود.

سرمربی پیکان با تاکید بر اینکه من نه اخراج شدم و نه استعفا دادم، ابراز کرد: بخاطر برخی مسائل روی اصول مربیگری‌ام ایستادم و درخواست‌هایی که داشتند را انجام ندادند. مسئله‌ای در کارم به وجود آمد که نباید به آن پا می‌دادم.

ویسی درباره اختلافش با مدیران باشگاه پیکان گفت: مشکل این بود که قصد داشتند خواسته‌های خود را به من تحمیل کنند ولی من نمی‌خواستم آنها اجرا شود، اما به من گفتند این کارها را باید انجام بدهم.

او در توضیح بیشتر این موضوع اظهار کرد: آقایان می‌خواستند به من بازیکن تحمیل کنند که این موضوع را قبول نکردم و نخواهم کرد چون چنین کارهایی در فلسفه کاری‌ام نیست. شاید مربی دیگری درخواست‌شان را بپذیرد، اما من اصولی در کارم دارم که به آن پایبند هستم.

سرمربی پیکان تصریح کرد: ظهر امروز(سه‌شنبه) جلسه مهمی با رئیس کارخانه دارم که امیدوار هستم با درایت ایشان مشکل ما حل شود.

ویسی ابراز کرد: امروز که به کارخانه ایران خودرو رفتم، یک شهر به بزرگی پیکان دیدم و امیدوار هستم مدیر لایق کارخانه هم به من کمک کند چون ۶ ماه بدبختی و زحمت کشیدم تا این تیم در لیگ برتر بماند. برای ماندن پیکان در لیگ برتر دوری از خانواده را تحمل کردم چون این تیم را دوست دارم ولی متاسفانه کارهایی کردند که فراری شوم. امیدوار هستم مشکل ما شود و به تیم برگردم چون پیکان را دوست داشته و به آن عرق دارم. علاقه‌مند هستم به پیکان برگردم و به این مجموعه کمک کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج