۱۰۵۴۱۴۹
۲۰ نظر
۵۰۰۰
۲۰ نظر
۵۰۰۰
پ

نعمتی: هرگز به استقلال نمی‌روم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با حضور مجید سمیعی و ابراهیم شکوری شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد؛ من هم هرگز به استقلال نخواهم رفت.

خبرگراری ایرنا: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با حضور مجید سمیعی و ابراهیم شکوری شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد؛ من هم هرگز به استقلال نخواهم رفت.

سیامک نعمتی که در گفت و گوی تلویزیونی حاضر شده بود در ابتدای صحبت هایش اظهار داشت: بعد از ایام کرونا و به خاطر پروتکل های بهداشتی تمرینات تیمی انجام نمی‌شد. رفته رفته شرایط بهتر شده و در لیگ قهرمان شدیم و با آمادگی کامل به لیگ قهرمانان آسیا رفتیم. از طرفی خریدهای جدید هم خیلی به کمک تیم آمدند و به خوبی کمک کردند.

وی افزود: روزهای اول که یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس آمد، می‌گفت که قهرمانی در آسیا کاری است که باید آن را تمام کنیم. شروع خوبی در لیگ قهرمانان داشتیم با دو برد برابر تعاون با روحیه خوبی کار را دنبال کردیم.

وی گفت: ما با تیم های خیلی خوبی بازی کردیم برای مثال با الشارجه که موفق شدیم با ۴ گل به برد برسیم یک بازیکن آنها برابر بودجه کل تیم ما بود.

بازیکن پرسپولیس افزود: بازی در دفاع راست تجربه خیلی خوبی برای من بود. خدا را شاکرم که توانستم در این پست اتفاقات خوبی را رقم بزنم. اولین بار بود که پیش از بازی با پاختاکور کارت قرمز من بخشیده شد. در قطر تجربیات خوب و بد زیادی داشتیم.

مدافع راست پرسپولیس تصریح کرد: من با پیکان در لیگ بهترین مدافع راست شدم اما چند سالی در پست هافبک به میدان می رفتم. من به کار به فنی گفتم که آمادگی بازی در دفاع راست را دارم. برانکو هم چند بازی من را به عنوان دفاع راست بازی داد. فعلا هم در پرسپولیس با نظر کادر فنی دفاع راست هستم.

وی در مورد دعوتش به تیم ملی خاطرنشان کرد: مدافعان راست تیم ملی واقعا با کیفیت هستند.

نعمتی اضافه کرد: من بار قبل که به فینال آسیا رسیدیم در بازی نهایی اخراج شدم و روزهای سختی برای من رقم خورد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد احتمال تغییر زمان آغاز لیگ خاطرنشان کرد: بیش از حد تمرین کردن برای بازیکنان خوب نیست و باید زود زمان آغاز مسابقات را اعلام کنند البته فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرده است که بازی ها ادامه پیدا می کند.

نعمتی در مورد انتقال محمد نادری به استقلال گفت: من از بچگی نادری را می‌شناختم و او بازیکن خوبی بود فکر نمی کردم که او چنین کاری انجام دهد. فکر کنم شرایط او خیلی سخت است و امیدوارم به روند خوبش را ادامه دهد.

وی در مورد حواشی که در مورد قراردادش به وجود آمده بود گفت : من با باشگاه قرارداد دارم. زمان مدیریت ایرج عرب تمدید کردم و اعلام کردم که در مورد مبلغ قرارداد صحبت می‌کنیم اما مدیریت عوض شد. با این حال امیدوارم در یکی دو روز آتی مجید سمیعی این مشکلات را حل کند.

نعمتی گفت: فکر می‌کنم با حضور مجید سمیعی و ابراهیم شکوری شرایط باشگاه بهتر شود.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جدایی شجاع خلیل زاده اظهار داشت: بهترین فردی که می‌تواند ماجرا را توضیح دهد شجاع خلیل‌زاده است و دلایل خودش را دارد. بازیکنان در پرسپولیس هستند که از مبالغ قرارداد خود هم خبر ندارند. برخی بازیکنان برای تیم زحمات زیادی می‌کشند و توقع دارند که مبالغ قراردادها افزایش یابد. این احترام در مقطعی در پرسپولیس و برای بازیکنان گذاشته نشد. بازیکنان انتظار دارند که از نظر اخلاقی از مدیریت چیزی ببینند اما این در تیم ما نبود. شجاع احترام را ندید و این تصمیم را گرفت. امیدوارم او در تیم جدیدش موفق باشد.

وی در مورد انتشار فیلمی از مهدی رسول پناه مدیریت قبلی باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و طرفداران زیادی دارد. درست نبود این حرف‌ها در کوچه های تهران زده شود. این حرف‌ها نباید زده می شد زیرا برخی مسائل محرمانه است. برخی مسائل درون تیم بماند خیلی بهتر است.

وی تاکید کرد: اگر در تیمی چنین یکدلی وجود نداشته باشد موفقیت شکل نمی گیرد اما ما توانستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و دوباره به فینال آسیا برسیم.

نعمتی در مورد اضافه شدن بازیکنان جدید به سرخپوشان خاطر نشان کرد: کادر فنی تیم عملکرد خیلی خوبی در نقل و انتقالات داشت و بازیکنان خوبی را جذب کرد که شرایط خوبی داشتند. آنها بالای ۸۰ درصد آمادگی داشتند و زمانی هم که پرسپولیس آمدند این مقدار به ۱۰۰ درصد رسید. نفرات جدید در راهیابی تیم به فینال آسیا خیلی کمک کردند و امیدوارم که بتوانند آنها همین روند خود را حفظ کنند.

نعمتی در مورد شایعات مبنی بر حضور در استقلال گفت: من با پرسپولیس قرارداد دارم و فکر نمی کنم هیچ وقت به استقلال بروم.

وی در ادامه گفت: امسال لیگ جذابی را شاهد هستیم و چند تیم خوب داریم که برای قهرمانی می جنگند و این موضوع کار را برای ما سخت می‌کنند. سپاهان استقلال تراکتور فولاد توانستند شاکله تیم‌شان را حفظ کنند. ما تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا قهرمانی پنجم را به دست آوریم و همیشه در ذهن ها بمانیم.

نعمتی در مورد شرایطش در تیم ملی گفت: از اسکوچیچ خیلی ممنونم که من را دعوت کرد و یکی از بهترین خبرهای زندگی هم دعوت به تیم ملی بود امیدوارم جواب اعتماد اسکوچیچ را بدهم.

وی افزود: تمام سعی و تلاشمان را می کنیم تا امسال قهرمان آسیا شویم چرا که کشور به این جام نیاز دارد. مهم این است که برای یک دقیقه هم که شده مردم را خوشحال کنیم. اگر پرسپولیس قهرمان شود موهای حسین کنعانی زادگان را می زنیم.

نعمتی: هرگز به استقلال نمی‌روم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دخی پرسپولیسی

      عشقی عشق

    • سجاد

      کی ایخات

    • بدون نام

      بیبین اول اصلا استقلال کبیر ترو میخواد یا ن

    • بدون نام

      نه تو را خداااااا بیا....مارادنا نه نه مسی بیااااآ

    • احمد شهریار

      اره داداش بمون تونل هارو درست کن

    • بدون نام

      تو چ تعفه هستی ک اسم استقلال ب زبونت میاری

    • بدون نام

      خدا نکنه ک بیایی بمون همون لنگت بکش

    • بدون نام

      حالا مگه کی تو رو خواست ک میگی نمیرم

    • بدون نام

      بیا رحم کن به استقلال بیا،، آخه کی از تو خواسته ؟

    • جعفر

      جناب نعمتی بی صبرانه منتظر ت هستند استقلالی ها بیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استقلال جای شیافی ها نیست

      • طوفان سرخ

        بیچاره کیسه از محسن مسلمان نمیگذره چوننکه یه موقع پیراهن پرسپولیس پوشیده نعمتی که دیگه براشون آرزو س

    • بدون نام

      در حد استقلال نیستی جو گیر نشو کوکا ناخن وریا نیستی

    • الناز

      نیایی کسیه ،به تو بی کیفیت نیاز نداریم

    • ریهام

      داره میگه فک نمیکنم برم استقلال یعنی مطمین نیست آقا..شاید یه روزی رفت

    • عرفان شهریاری

      رات نمیدیم

      پاسخ ها

      • 4444

        ایول

    • پدرام

      لازم نیست بیایی ولی دمت گرم با نام استقلال مجبورشان کردی وتیغ شون زدی وقرار دادت را دوبرابر کردی اونا ازترس تجربه نادری نازت راخریدند.
      لایک داری!

    • تاج طلایی

      کسی واست دعوت نامه نفرستاده ها

    • عشق فقط پرسپولیس

      امسال هم استقلال بایدخواب جام ببینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج