۱۰۵۴۱۵۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کونته: ۲ بار چیزی نمانده بود مربی رئال شوم

آنتونیو کونته سرمربی اینتر که دو بار نامزد هدایت رئال بود، قصد دارد فردا برابر کهکشانی ها تیمش را هجومی به زمین بفرستد.

ورزش سه: آنتونیو کونته سرمربی اینتر که دو بار نامزد هدایت رئال بود، قصد دارد فردا برابر کهکشانی ها تیمش را هجومی به زمین بفرستد.

رئال مادرید و اینتر فردا در روزشگاه آلفردو دی استفانو به مصاف هم خواهند رفت. دیداری از هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان که هر دو تیم به پیروزی در آن نیاز مبرم دارند. رئال از دو بازی قبلی خود یک امتیاز دارد و شرایط اینتر هم خیلی متفاوت نیست و تنها یک امتیاز بیشتر اندوخته است. غایب بزرگ اینتر در بازی فردا روملو لوکاکو است ولی الکسیس سانچز توانست وارد فهرست شود.

آنتونیو کونته سرمربی اینتر در نشست خبری این بازی گفت:« بازی فردا بازی خیلی مهمی برای ما و همچنین رئال است. هر دو تیم جاه طلب هستند و به دنبال صعود به دور بعد. رئال تیمی مجهز و باکیفیت است و بازی برابر چنین تیمی هرگز آسان نیست. این را گذشته و حال رئال مادرید نشان می دهد. ما اینجا هستیم تا نبردی برابر با رئال داشته باشیم و برای این مهم از ابزارهای خودمان استفاده خواهیم کرد.»

کونته ادامه داد:« من قبل از بازی در مورد نتیجه حرفی نمی زنم و پیش بینی نخواهم کرد. فردا خیلی مهم است که در میدان، شخصیت و ایده بازی مان را نشان دهیم. برای رئال حداکثر احترام را قائلم ولی ما برای مساوی بازی نخواهیم کرد و طبعا تیمی که بهتر بازی کند، برنده خواهد شد. ما می خواهیم تیم بهتر میدان باشیم.»

کونته در مورد الکسیس سانچز گفت:« نمی توانم از الان بگویم که بازی خواهد کرد یا خیر. چیزی که می توانم بگویم این است که او پس از مدت ها امروز به تمرینات برگشت و به گروه ملحق شد.»

نامزد مربیگری رئال:« بله؛ دو بار نزدیک بود هدایت رئال با قبول کنم اما شرایط مهیا نبود. هر دو بار در میانه های فصل بود و فکر کردم خیلی اوضاع مساعد نیست و شاید کار برایم دشوار شود. الان در اینتر هستم و از کار در این باشگاه خیلی خوشحالم.»

زیدان:« زیزو یک استثنا و بی همتاست. یک مرد بزرگ که ارتباط خیلی خوبی هم با او دارم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج